Naar inhoud

Zo help je ons groeien

Dichterbij Paasbrunch Preview Pbw 2149 Kopie

Ik zit ergens mee

Als je ergens mee zit

Soms zit je ergens mee waarover je graag wilt praten. Je bent bijvoorbeeld niet tevreden over de zorg of ondersteuning, vindt dat je begeleiders niet goed naar je wensen luisteren of bent het ergens niet mee eens. Met een probleem of een vertrouwenskwestie kun je terecht bij een cliëntenvertrouwenspersoon. Hij luistert, geeft advies of helpt je in gesprekken met anderen als je dat wilt. Bij Dichterbij werken drie cliëntenvertrouwenspersonen. Ze zijn er speciaal voor jou en je familie, zijn onafhankelijk en werken vertrouwelijk.
Als je probleem uit een klacht bestaat, dan kan je op deze pagina terecht onder het kopje 'Als je een klacht hebt'.

Bij afwezigheid van een cliëntenvertrouwenspersoon wordt waarneming geregeld. Dit wordt toegelicht via de voicemail van de dienstdoende cliëntenvertrouwenspersoon. De cliëntenvertrouwenspersonen zijn ook bereikbaar via cvp@dichterbij.nl of door het formulier onderaan op deze pagina in te vullen.

Jouw vertrouwenspersonen

Arjan Ooms,

cliëntvertrouwenspersoon
06-22196549

195 Fullimage Arjan Ooms
196 Fullimage Nel Van Lierop

Nel van Lierop,

cliëntvertrouwenspersoon
06-10934512

Oldien Voets

cliëntvertrouwenspersoon
06-14471511

197 Fullimage Oldien Voets

Als je een klacht hebt

Als je ergens mee zit dan kun je onze vertrouwenspersonen inschakelen. Zij zijn onafhankelijk en vertrouwelijk en zij helpen je graag verder.
Als dat niet het geval is, of als je probleem niet is opgelost, dan kun je een klacht indienen bij de klachtencommissie. Klachten zijn waardevol.
Ze helpen ons om het een volgende keer beter te doen. De cliëntenvertrouwenspersoon kan je helpen bij het schrijven van een brief voor de klachtencommissie. Je kunt ook bellen of een afspraak maken om je klacht te vertellen. De cliëntenvertrouwenspersoon kan dan met je meegaan als je dat wilt.
Wil je hier gebruik van maken? Of wil je misschien eerst meer weten?
Neem in beide gevallen contact op met Harm van Vugt. Je kunt hem bellen op 06-53472745 of mailen naar klachtenclient@dichterbij.nl. Ook kun je je klacht via onderstaand klachtenformulier invullen. Het komt dan ook bij Harm terecht en de klachtenprocedure wordt vervolgens in gang gezet.

Jouw klacht helpt ons groeien

Velden met een * zijn verplicht

Als je een compliment hebt

Ook wanneer je iemand wilt bedanken of graag een compliment wilt delen, kun je bovenstaand formulier invullen.
Bedankt!

Cookie-instellingen

Stichting Dichterbij maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies.

Meer informatie.

Accepteren Weigeren