- a a a
-
Ik zit ergens mee
Soms zit je ergens mee waar je over wilt praten.
Maar je kan dat niet met je begeleiders.
Je bent het ergens niet mee eens.
Of je bent bang en weet niet wat je moet doen.
Praat er dan over met een vertrouwens-persoon.
Soms zit je ergens mee waarover je graag wilt praten. Je bent bijvoorbeeld niet tevreden over de zorg of ondersteuning, vindt dat je begeleiders niet goed naar je wensen luisteren of bent het ergens niet mee eens.
Met een probleem of een vertrouwenskwestie kun je terecht bij een vertrouwenspersoon. Hij of zij luistert, geeft advies of helpt je in gesprekken met anderen als je dat wilt. Bij Dichterbij werken drie vertrouwenspersonen. Ze zijn er speciaal voor jou en je familie, zijn onafhankelijk en werken vertrouwelijk. De hulp is kosteloos.
Vertrouwenspersonen
De vertrouwenspersonen van Dichterbij zijn bereikbaar via cvp@dichterbij.nl. Je kunt ook bellen naar 088 - 754 00 00 en vragen naar een vertrouwenspersoon.
Oldien Voets
o.voets@dichterbij.nl
06-144 715 11
maandag 9.00 - 19.30 uur


Cindy Arnoldussen
c.arnoldussen@dichterbij.nl
06-250 940 09
donderdag 9.00 - 19.30 uur
vrijdag 9.00 - 13.00 uur
Melanie Heintzbergen
m.heintzbergen@dichterbij.nl
06-254 832 83
dinsdag 9.00 - 17.00 uur
woensdag 9.00 - 17.00 uur

Lees ook de brochure met meer informatie
Download de brochure hier of vraag hem aan via cvp@dichterbij.nl.
De brochure voor STEVIG download je hier.
Als je een klacht hebt
Als je ergens mee zit, dan kan je de vertrouwenspersonen inschakelen. Zij zijn onafhankelijk en vertrouwelijk en zij helpen je graag verder. Als je probleem niet is opgelost, dan kun je een klacht indienen bij de klachtencommissie.
Klachten zijn waardevol. Ze helpen ons om het een volgende keer beter te doen. De vertrouwenspersoon kan je helpen bij het schrijven van een brief voor de klachtencommissie. Je kunt ook bellen of een afspraak maken om je klacht te vertellen. De vertrouwenspersoon kan ook met je meegaan naar de hoorzitting, als je dat wilt.
Als je een klacht wilt indienen, neem dan contact op met Mieke Spek. Je kunt je klacht mailen naar klachtencommissie@dichterbij.nl. Jouw klacht komt dan bij Mieke terecht en de klachtenprocedure wordt in gang gezet. Wil je haar eerst bellen? Dat kan ook, haar nummer is 06 – 252 661 96. Het klachtenreglement van Dichterbij kun je hieronder inzien.
Cliëntenvertrouwenspersonen Onvrijwillige Zorg
Voor vragen of klachten over onvrijwillige zorg zijn er speciale cliëntenvertrouwenspersonen onvrijwillige zorg, zij zijn in dienst van Stemgever.
Cliënten en wettelijk vertegenwoordigers kunnen hen rechtstreeks bereiken van maandag t/m vrijdag door te bellen met het algemeen nummer van Stemgever: 088 - 929 40 99.
- Deel deze pagina:
-
-
-
-