Naar inhoud
Header Brandveiligheidsspel
Heb je een bouwkundige affiniteit en ben je geïnteresseerd in het vakgebied Brandveiligheid? Wil jij je verder ontwikkelen, maar dan wel bij een maatschappelijke organisatie? Dan hebben wij wellicht de vacature voor jou, van (Aankomend) Adviseur Brandveiligheid!

(Aankomend) Adviseur Brandveiligheid

Vast contract
Zwerfheide 2 in Gennep
36-36 uur per week
HBO of WO

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

In deze functie werk je nauw samen met je collega Adviseurs Brandveiligheid. Je inzet en begeleiding worden afgestemd op jouw kennis en ervaring. Je wordt intern en/of extern opgeleid tot een vak volwassen adviseur. Het doel is uiteindelijk om zelfstandig advies te kunnen geven over brandveiligheidsaangelegenheden, waarbij je ondersteunt in de uitvoering van de nodige maatregelen. Je interne gesprekspartners zijn Raad van Bestuur, Directie, Zorgmanagers en collega’s van de afdeling Vastgoed. Extern fungeer je als aanspreekpunt voor de Veiligheidsregio’s en Gemeenten en heb je regelmatig overleg en afstemming met deze partijen. Vanuit jouw specialisme onderhoud je nauw contact met alle collega’s binnen het brede domein BHV en veiligheid.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Het team vastgoed (ca. 35 personen) is verantwoordelijk voor ontwikkeling, beheer en onderhoud van de locaties van Dichterbij. Hierbij onderhouden de medewerkers van de afdeling vastgoed nauw contact met de zorgafdelingen. Als nieuwe collega word je intern goed begeleid.

Waar ga je dat doen?

Momenteel heeft Dichterbij meer dan 1000 adressen in de vastgoedportefeuille (wonen, dagbesteding en kantoren). Het team vastgoed (ca. 35 personen) is verantwoordelijk voor ontwikkeling, beheer en onderhoud van deze locaties. Hierbij onderhouden de medewerkers van de afdeling vastgoed nauw contact met de zorgafdelingen. Wat brandveiligheid betreft, staat bij Dichterbij het cliëntbelang voorop. Er is veel aandacht voor het veilig wonen en werken van cliënten en medewerkers. Gezien de omvangrijke vastgoedportefeuille ligt er een grote uitdaging om deze ambities te kunnen realiseren. Daarom is SchakelPunt voor Dichterbij op zoek naar een Adviseur Brandveiligheid vanwege uitbreiding van het team.

Dit ben jij

• Je beschikt minimaal over HBO-opleiding, bijvoorbeeld richting Bouwkunde/Veiligheidskunde/Integrale Veiligheid/Bouwmanagement, eventueel aangevuld met relevante opleidingen op het gebied van brandveiligheid; • Je hebt aantoonbare affiniteit met adviesprojecten binnen het domein vastgoed; • Je hebt inlevingsvermogen, bent oplossingsgericht, signaleert problemen tijdig en lost deze zelfstandig op. Als jezelf niet over de benodigde kennis beschikt, ga je hier actief naar opzoek; • Je beschikt over een onafhankelijke houding in zowel denken als handelen en in samenwerking met collega’s behaal je de gestelde doelen; • Doordat je adviezen, rapportages en overeenkomsten/contracten gaat opstellen is het vanzelfsprekend dat jij je schriftelijk goed en correct kan uitdrukken; • Je bent in staat om op een heldere manier te communiceren met alle stakeholders; • Het spreekt voor zich dat je kennis van het vakgebied op peil houdt en ook de gevolgen hiervan kan overzien; • Je hebt affiniteit met de doelgroep van Dichterbij. .

Dit krijg je ervoor terug

  • Een positieve en zinvolle dag, vanuit een rol met verantwoordelijkheid, maar waar je ook ruimte krijgt om jezelf verder te ontwikkelen;
  • Je levert in deze functie een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling van een veilige leef- en werkomgeving van cliënten en medewerkers;
  • De voordelen van een grote maatschappelijke organisatie en het werken in een klein, zelfstandig functionerend team. Je bent in balans, voelt je gezond en zit vol energie om deze uitdagende rol aan te pakken;
  • Ruimte voor initiatieven om aan je idealen en carrière te werken;
  • Prima arbeidsvoorwaarden met onder meer een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag;
  • Een arbeidscontract voor een 36-urige werkweek voor onbepaalde tijd, met een proeftijd van 2 maanden.
CAO gehandicaptenzorg

Meer weten? Of solliciteren?


Hebben wij je interesse gewekt met bovenstaande omschrijving, solliciteer dan nu met je sollicitatiebrief en CV en stuur je gegevens naar: rohan.bruggink@schakelpunt.com.
Voor meer informatie kun je kijken op www.dichterbij.nl of bellen met Rohan Bruggink op 06-55831741. Schakelpunt verzorgt de werving en selectie voor deze vacature.
Een verklaring omtrent gedrag (VOG) en referentiecheck is vereist voor deze functie.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Stap 1
    Jouw sollicitatie

    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.

  • Stap 2
    Voorselectie

    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.

  • Stap 3
    Kennismaken

    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.

  • Stap 4
    Beter kennismaken

    Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.

  • Stap 5
    Warm welkom!

    Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!
    Lees meer over jouw eerste weken bij Dichterbij.

Chat met ons