Naar inhoud
1015 - Grave - header
Dichterbij zoekt ter uitbreiding van haar Financiële Afdeling een allround administrateur die zich voor alle facetten die de financiele administratie van Dichterbij te bieden heeft wil inzetten! Wil je meebouwen aan deze afdeling en wil je het beste uit jezelf halen? Dan komen wij graag met jou in contact!

Allround administrateur in Gennep

Zwerfheide 2 - Gennep
36-36 uur per week
MBO (niveau 4) of HBO
FWG 40
31-12-2019
   

Wat ga je doen?

Als Allround Administrateur zal je uitgedaagd worden je bezig te houden met alle facetten van de financiële administratie. Zo word je onder andere betrokken bij de verwerking van de inkoopfacturen tot aan het betalen. Het maken van verkoopfacturen en het zorgen voor de ontvangst hiervan. Dichterbij kent ruim 1.000 locaties en ook op veel van deze locaties worden ontvangsten en/of uitgaven gedaan. Ook bij de verwerking hiervan zul je een rol gaan spelen. Kortom: je zult in de volle breedte de administratie van Dichterbij gaan ervaren.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

De Financiële Afdeling bestaat uit een team van 11 personen en draagt gezamenlijk de verantwoordelijkheid voor de financiële administratie van Dichterbij. Naast samenwerking binnen de afdeling zal je ook met je collega's binnen de organisatie samenwerken. Ook zal je bijvoorbeeld cliënten en leveranciers (telefonisch) te woord staan bij vragen.

Waar ga je dat doen?

Je werkt in een modern kantoorpand in Gennep. Hier is het nieuwe werken doorgevoerd. Dat betekent open ruimtes, laagdrempelig en gericht op verbinding.

Dit ben jij

  • Je hebt een vakgerichte opleiding op tenminste mbo niveau en praktijkervaring
  • Oplettendheid en nauwkeurigheid zijn van belang bij het verwerken van de administratieve gegevens
  • Je bent flexibel en stelt je oplossingsgericht op
  • Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit en het resultaat van je werkzaamheden en over de financiële administratie als geheel
  • Voor jou is service met een glimlach vanzelfsprekend
  • We werken met AFAS en affiniteit hiermee is een pre

Dit krijg je ervoor terug

  • De voordelen van een grote maatschappelijke organisatie waarin je samenwerkt met gemotiveerde collega’s in een moderne omgeving
  • Ruimte voor initiatieven en om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken
  • Een salaris conform CAO-Gehandicaptenzorg FWG 40 van minimum € 1.898 tot maximum € 2.807 op basis van een 36-urige werkweek
  • Een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag
  • Een contract voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij gebleken geschiktheid

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Arjan Manders via telefoonnummer 06-25635029. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij bereikbaar op 088 - 7540060

Chat met ons