Naar inhoud
Coronavirus, actuele ontwikkelingen en maatregelen: Coronavirus Lees meer
Vacature 11
Wij, als Financiële afdeling, streven ernaar om met efficiënte en eenvoudige processen de zorgcollega’s zoveel mogelijk in hun kracht te zetten, binnen de ruimte van de financiële middelen. We hebben oog voor risico's en kansen. Wil jij hier aan bijdragen? Solliciteer dan nu!

Assistent Controller

Zwerfheide 2, Gennep
32-36 uur per week
HBO
FWG 55
30-06-2021

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

Als Assistent Controller ben jij een specialist op administratie en bijbehorende processen. Maar belangrijker: je levert een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling van onze processen. Je komt actief met verbetervoorstellen en voert deze uit. Daarnaast ben je bezig met analyses op de cijfers, rapportages maken en het uitvoeren van controles.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Je houdt overzicht op de juistheid en volledigheid van de administratie zodat onze cijfers altijd een zo juist en volledig mogelijk beeld geven;
  • Je zorgt voor de maand-, kwartaal en jaarcijfers met bijbehorende toelichting;
  • Je levert een actieve bijdrage aan het optimaliseren van processen en bent daarnaast actief betrokken bij diverse projecten;
  • Je gaat de organisatie in en bent met diverse budget- en proces verantwoordelijken in gesprek m.b.t. de juistheid van de cijfers;
  • Je bent sparringpartner voor directe collega’s.

Zo werken wij

De Financiële afdeling (bestaande uit een operationeel team en een team van financial controllers) wil zorgmedewerkers optimaal in hun werk faciliteren, met zo weinig mogelijk gedoe. Tegelijkertijd moeten we er als organisatie voor zorgen dat kosten beheersbaar blijven en kwaliteit gewaarborgd. In dat spanningsveld doet onze afdeling z’n werk.

Deze ambitie vraagt dat wij meer en meer proces overstijgend moeten opereren. In ketens die we slim aan elkaar koppelen. Zo krijgen we beter grip op de impact van veranderingen in bijvoorbeeld subsidiestromen of nieuwe richtlijnen voor externe inhuur. Naast een toenemend keten denken en -werken is de beweging van de Financiële Administratie van administreren naar procesbeheersing. Veel krachtigere controles en analyses die zorgen dat we ons bezighouden met “things that matter”. Dit vraagt dat wij onze processen steeds slimmer en effectiever doen, door onder andere verdere inzet van automatisering.

Met wie ga je dat doen?

Als Assistent Controller maak je deel uit van een team van 12. Dit team bestaat uit Financial Controllers, Assistent Controllers en administrateurs. Daarbij ben jij de spin in het web. Je houdt overzicht, snapt hoe de administratie werkt maar bent vooral de verbindende factor tussen administratie en financial control. Ons team is volop in transitie naar een hoger niveau, daar heb jij dan ook een belangrijke rol in.

Waar ga je dat doen?

Corona heeft ook bij ons invloed op waar we ons werk uitvoeren. Het lijkt dan ook op dit moment voor de hand liggend dat je je werkzaamheden deels vanuit thuis en deels vanuit ons kantoor op de Zwerfheide 2 te Gennep zult gaan doen.

Dit ben jij

Als persoon vinden we het belangrijk dat je de volgende ‘soft skills’ meebrengt. Jij bent:

  • Communicatief sterk zowel in woord als geschrift;
  • Goed in het overzicht behouden; de helicopterview is jou niet vreemd;
  • Flexibel, denkt in oplossingen en bent proactief;
  • Iemand die het niet erg vindt om soms met zijn / haar voeten in de klei te staan – oftewel; je springt bij wanneer nodig! Daarnaast vinden we het belangrijk dat je:
  • Minimaal beschikt over een afgeronde hbo opleiding in bedrijfseconomische of accountancy richting;
  • 3 jaar werkervaring hebt in een soortgelijke functie of ervaring met accountancy;
  • Beschikt over goede systeemkennis (ervaring met AFAS is een pré);
  • 32 - 36 uur in de week beschikbaar bent, waarbij de voorkeur uit gaat naar 36 uur.

Dit krijg je ervoor terug

Werken bij Stichting Dichterbij is investeren in je eigen toekomst en ontwikkeling. Wij vinden het belangrijk dat jij groeit, zowel persoonlijk als professioneel. Samen met jou maken we een plan hoe we dat kunnen realiseren. Je komt te werken in een betrokken, ervaren en collegiaal team.

  • De voordelen van een grote organisatie én het werken in een klein, zelfstandig functionerend team. Je bent in balans, kunt genieten en voelt je gezond. Je merkt dat je hierin op de acceptatie en steun van je collega’s en werkgever kunt vertrouwen;
  • Ruimte voor initiatieven om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken;
  • Een salaris van minimaal € 2.853,- en maximaal € 4.211,- bruto, conform CAO-Gehandicaptenzorg FWG 55 op basis van een 36-urige werkweek;
  • Een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag;
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van de collectieve zorgverzekering;
  • Een fulltime contract voor de duur van een jaar, met de intentie tot een vast dienstverband.

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Arjan Manders via telefoonnummer 06-25635029 of Sinead Groenendaal via telefoonnummer 06-25635034 (in de periode van 17 juni t/m 30 juni).
Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij via 088-7540060.
Sollicitatiegesprekken vinden plaats op 8 juli.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap01
    Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap02
    Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap03
    Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap04
    Stap 4
    Beter kennismaken
    Is er van beide kanten interesse? Dan ben je door naar een tweede gesprek of we bespreken direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook een mogelijkheid.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap05
    Stap 5
    Referenties
    We vragen (met jouw toestemming) om een aantal referenties. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om. Hopelijk hebben we een match!

Accepteer cookies voor chat