Naar inhoud
Vacature Zwerfheide 22040 Dichterbij beeldbank 036
Wil jij graag een maatschappelijke bijdrage leveren en onze medewerkers in de gehandicaptenzorg zoveel mogelijk ontzorgen, zodat het meeste van deze kostbare tijd besteed kan worden aan onze cliënten?
Krijg jij energie van het bedenken en vervolgens implementeren van verbeterinitiatieven die de beheersing van onze organisatie naar een hoger niveau tillen?
Zijn de kerncompetenties samenwerken, verbinden en proactief jou op het lijf geschreven?
Aarzel dan niet en neem vandaag nog contact met ons op!

Business Controller bij Dichterbij

Vast contract
Gennep en thuis
32-36 uur per week
WO
17-10-2022

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

In de functie van Business controller heb je een brede rol en ben je samen met het MT verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering binnen de regio. Daarnaast werk je nauw samen met je directe collega’s binnen het team control.

De werkzaamheden van een business controller bij Dichterbij bestaan o.a. uit:

  • Zorgdragen voor de monitoring en bewaking van de PDCA-cyclus;
  • Je analyseert en beoordeelt de bedrijfsvoering, de financiële vertaling hiervan en adviseert proactief het management over mogelijke risico’s en/of prestatie verbeteringen;
  • Zorgdragen voor het tijdige aanleveren van periodieke managementinformatie;
  • Je bent de sparring partner en het aanspreekpunt voor het MT als het gaat om bedrijfsmatige en financiële vraagstukken; je geeft daarin gevraagd en ongevraagd advies. Hierbij denk je mee over de risico’s en kansen bij de diverse vraagstukken en toetst dit aan de kaders die binnen het beleid gesteld zijn;
  • Je denkt mee in de vertaling van strategie naar uitvoering.

Samen met de verschillende stakeholders denk je pro actief na over mogelijkheden om nog meer grip te krijgen op dagelijkse bedrijfsvoering en in nauwe samenwerking met onze BI specialisten ontwikkel je de bijbehorende sturingsinformatie.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

De afdeling control bestaat uit 8 business controllers en 2 adviseurs AO/IC. Verder bestaat de afdeling control welke wordt aangestuurd door de concerncontroller uit een afdeling BI waar 3 informatieanalisten werkzaam zijn. Je komt te werken binnen onze serviceorganisatie bestaande uit alle ondersteunende afdelingen ten behoeve van ons primaire zorgproces. Binnen deze Service Organisatie zijn momenteel zo’n 250 medewerkers werkzaam.

Waar ga je dat doen?

Om feeling met de zorg te hebben, ligt je voorkeur erin om dicht bij de business te zijn, dus in de regio’s. Gedeeltelijk vanuit huis werken is mogelijk, en ook vanaf onze regiokantoren kan gewerkt worden. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Gennep waar volgens het nieuwe werken wordt gewerkt. Spreekt dit je aan, dan zijn wij wellicht een match, en zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Dit ben jij

  • Je beschikt over een onafhankelijke houding in zowel denken als handelen en in samenwerking met collega’s behaal je de gestelde doelen;
  • Je kunt omgaan met en ondersteuning geven aan veranderingsprocessen en hebt een resultaatgerichte houding;
  • Je beschikt over kennis van financiële en fiscale wet- en regelgeving en op hoofdlijnen van de financieringsstromen binnen de gezondheidszorg (Forensische zorg, ZVW en WLZ) of bent bereid je deze kennis eigen te maken;
  • Je bent volhardend en hebt doorzettingsvermogen;
  • Je bent in staat belangentegenstellingen te overbruggen en conflictsituaties te beheersen, gebruik makend van je inlevingsvermogen, overtuigingskracht, overleg-, advies- en onderhandelingsvaardigheden.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde wetenschappelijke economische/bedrijfskundige opleiding (bij voorkeur aangevuld met een aantal jaren relevante werkervaring);
  • Een afgeronde RA of RC opleiding is een pré;
  • Een gezonde dosis nieuwsgierigheid en pro activiteit;
  • De ambitie om jezelf vakinhoudelijk en qua competenties te ontwikkelen;
  • Interesse in de gezondheidszorg;
  • Uitmuntende excel skills en kennis van PowerBi zijn een pré.

Dit krijg je ervoor terug

  • Direct bij indiensttreding een contract voor onbepaalde tijd, voor 32 tot 36 uur;
  • Een salaris conform de cao-Gehandicaptenzorg in FWG-60 met een minimum van € 3.374 en een maximum van € 4.905 of FWG-65 met een minimum van € 3.820 en een maximum van € 5.772 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Inschaling vindt plaats op basis van relevante opleidingen en werkervaring;
  • Een vaste eindejaarsuitkering (8,33%) en vakantietoeslag (8%) van het jaarsalaris;
  • Maak gebruik van 40% belastingvoordeel op leuke extra’s naast je salaris (via Fisc free kan je deelnemen aan een fietsplan, aanschaf laptop, sport abonnement, weekendjes weg of extra vrije dagen etc.).

Meer weten? Of solliciteren?


Mocht je naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebben, neem dan contact op met Igor Westerhof per e-mail (i.westerhof@dichterbij.nl) of per telefoon (06-28641949). Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij via 088-7540060 of wervingsbureau@dichterbij.nl


Herken jij je nog niet in de vacaturetekst maar heb je wel de ambitie om daar naar toe te groeien dan nodigen we je ook uit om te reageren!

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Stap 4
    Beter kennismaken
    Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.
  • Stap 5
    Warm welkom!
    Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!

Chat met ons