Naar inhoud
Huis sleutel
In deze functie speel je een essentiële en uitdagende rol in het beheren en optimaliseren van de vastgoedontwikkelingen. Ga jij de uitdaging aan om samen met ons antwoorden te vinden op de vragen van de toekomst?

Business controller vastgoed Gennep

Vast contract
Gennep en Hybride
32-36 uur per week
HBO of WO
FWG 65 (€4063 - €6136)
16-10-2023

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

Je ondersteunt het management in het beheersen van risico’s en in het benutten van kansen. Hierbij geef je advies en vertaal je strategie naar operatie, en terug. Je initieert en implementeert verbetervoorstellen. Je zorgt actief voor beweging door jouw manier van werken.

Vanzelfsprekend analyseer en beoordeel je de vastgoedexploitatie en investeringsvraagstukken. Je behoudt hierbij de verbinding met het geheel. Vastgoedontwikkelingen zijn namelijk niet los te zien van de zorg. Daarnaast lever je een brede bijdrage aan de verdere professionalisering van onze vastgoedafdeling. Je bent bezig met de doorontwikkling van de jaar- en meerjaren onderhoudsbegroting, adviseert en analyseert bij aanbestedingstrajecten en je bewaakt planningen, risico’s en procedures.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Je komt te werken in het control team en werkt nauw samen met je directe collega's, waaronder zeven business controllers, drie BI-specialisten, adviseur zorgverkoop en een AO/IC medewerker. Je werkt ook veel samen met collega’s van andere afdelingen zoals natuurlijk onze afdeling vastgoed. Je wordt aangestuurd door de concerncontroller en werkt in een informeel, gezellig en professioneel team.

Waar ga je dat doen?

Naast werken vanuit je standplaats in Gennep wordt hybride werken gestimuleerd. We gaan hierbij uit van jouw eigen professionele afweging. Wij zorgen uiteraard voor goede thuiswerkfaciliteiten.

Dit ben jij

  • Je hebt een afgeronde relevante hbo/wo opleiding in bijvoorbeeld de richting bedrijfskunde of bedrijfseconomie;
  • Je bent analytisch ingesteld en werkt met Excel en PowerBI;
  • Je stimuleert lef en “out-of-the-box denken;
  • Je benadert vraagstukken integraal en toekomstgericht. Dat betekent dat je ook met vernieuwende ideeën komt;
  • Door samen te werken met je team en diverse andere collega’s komt het beste van jou naar voren. Je bent aanspreekbaar en spreekt collega’s zelf ook aan.
  • Je hebt 5 jaar relevante werkervaring. Kennis van vastgoed is een pré;
  • Je voert regie op je eigen ontwikkeling en vindt het leuk om bij te dragen aan de ontwikkeling van het team.

Dit krijg je ervoor terug

  • Direct een vast contract voor 32 - 36 uur;
  • Inschaling in FWG 65 conform de cao-gehandicaptenzorg. Dat betekent een salaris tussen € 4.063,00 en € 6.136,00 bruto per maand, op basis van 36 uur; Op 1 dec van 2023 een loonstijging van 3%. In 2024 een verhoging van 2% op 1 juni en 1 dec 2024, alsmede een verdubbeling van de reiskostenvergoeding woon-werkverkeer;
  • Een vaste eindejaarsuitkering (8,33%) en vakantietoeslag (8%);
  • Een thuiswerkvergoeding;
  • Jaarlijks tot € 600,- fiscaal voordeel bij onder andere de aanschaf van een telefoon, laptop, tablet, fiets of een abonnement bij de sportclub;
  • De mogelijkheid extra verlofuren fiscaal voordelig te kopen en te verkopen.
CAO gehandicaptenzorg

Meer weten? Of solliciteren?


De werving en selectie van deze vacature wordt verzorgd door het externe bureau Robert Walters. Rechtstreeks solliciteren met jouw brief en cv kan via hun website; www.robertwalters.nl. Heb je eerst nog vragen, kan je contact opnemen met Larissa Theuns, via 06-52077146 of Larissa.Theuns@RobertWalters.com.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Stap 1
    Jouw sollicitatie

    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.

  • Stap 2
    Voorselectie

    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.

  • Stap 3
    Kennismaken

    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.

  • Stap 4
    Beter kennismaken

    Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.

  • Stap 5
    Warm welkom!

    Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!
    Lees meer over jouw eerste weken bij Dichterbij.

Chat met ons