Naar inhoud
Coronavirus, actuele ontwikkelingen en maatregelen: Coronavirus Lees meer
Vacature 4174 Gennep
In Horst dromen we van een plek waar talent centraal staat. Want als we weten waar bewoners, hun familie en vrienden, bezoekers, medewerkers en buurtbewoners goed in zijn, dan kunnen we talent tot bloei laten komen!

Facilitair Coördinator in Horst

Horst
36-36 uur per week
HBO
FWG 50
28-07-2021

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

Om die droom waar te maken, creëren we samen een plek waar iedereen het beste uit zichzelf haalt. Waar talenten elkaar ontmoeten en we goede ideeën realiseren. De rol van de facilitair coördinator ontstaat uit de behoefte om alle stappen die nodig zijn bij de ontwikkeling van een nieuw eet- en drinkconcept en overige facilitaire activiteiten in de vorm van experimenten te testen.

Resultaat van jouw werk: Je begeleidt de facilitair medewerkers om vanuit hun huidige dienstverlening de werkzaamheden te ontwikkelen naar een nieuw facilitair concept dat heel goed past bij het in ontwikkeling zijnde woon- en leef concept. Met jouw operationele inzicht en kennis van zaken weet je de teamleden in de huidige situatie te begeleiden in hun werkzaamheden. Hiervoor ben je in de praktijksituatie aanwezig en sta je in nauw contact met de uitvoerende collega’s en de dienstverleningscoördinatoren en hun zorgteams. Je verbindt de projectmatige ontwikkeling van de dienstverlening aan de huidige situatie. Je experimenteert in de uitvoering totdat je gezamenlijk een verbeterde ‘ideale’ werkwijze hebt gevonden. Daarin treed jij op als coördinator én als projectleider. Voor het doorlopen van het gehele facilitair proces heb je met de teams en projectgroep de komende twee jaar de tijd. Jouw rol is vooralsnog een tijdelijke rol voor één jaar en maakt onderdeel uit van het experiment. Bij gebleken succes kan de functie definitief worden.

Wat ga je doen? Binnen het project Eten & Drinken zijn de focuspunten onder andere:

  • Wij verwachten dat je dagelijks bezig bent met de ontwikkeling van het eet- en drinkconcept in samenwerking met de koks, collega’s zorg, talentenclubs en projectmedewerkers. Binnen de mogelijkheden van de cliënt wordt deze actief betrokken en zelfredzaamheid gestimuleerd. De afdeling richt zich hierbij op het regenereren/produceren, distribueren en presenteren van een goede en smaakvolle maaltijd die voldoet aan de voedselveiligheid normen, met zorg voor de ambiance. Het eet & drinkconcept moet worden ontwikkeld
  • Procesmatig adviseren van de inrichting van keuken en restaurant; inventaris en keukenbenodigdheden. Je zoekt samen met de koks en leveranciers de beste keuze in de inrichting van de keuken en draagt bij aan de keuze van hulp -en transportmiddelen en probeert deze uit
  • Functioneel ontwikkelen van het inrichtingsplan voor de wachtruimte bij het restaurant en take-away mogelijkheden
  • Je speelt een actieve rol in de verdere ontwikkeling van het aanbod en de producten, met het oog op het bijsturen en verbeteren

Binnen het project Ontwikkeling Woon- en Leefconcept en Facilitair Algemeen zijn de focuspunten o.a.:

  • Aansturing van het schoonmaakteam en ontwikkelen van een aangepaste schoonmaakdienstverlening
  • Aansturing koks en overige collega’s uit het serviceteam Horst (gebruikersonderhoud/huismeester, receptie)
  • Je voert het personeelsbeleid uit en beheert het afdelingsbudget
  • Je werkt planmatig en bewaakt de samenhang met andere projecten, alsmede de voortgang. Je faciliteert regelmatig afstemmings- en voortgangsmomenten
  • Je weet het projectplan te vertalen naar benodigde acties en kunt betrokken medewerkers hierin stimuleren en enthousiasmeren om gezamenlijk alle stappen in het proces uit te proberen
  • Je hebt het vermogen om met lef te innoveren en veranderen, je doet dit heel bewust; stap voor stap
  • Je bewaakt de voortgang van het project en onderneemt actie en spreekt collega’s aan indien de planning in het geding komt, je vraagt tijdig om hulp richting je leidinggevende en/of projectleiders
  • Je zorgt voor vlotte communicatie met de andere diensten

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Vanuit het project werk je nauw samen met diverse projectteams. Deze worden ondersteund met in- en/of externe collega’s met inhoudelijke expertise. Samen met het team facilitair vanuit de serviceorganisatie zet jij met de collega’s uit de zorg onze dromen om in operationele activiteiten rondom eten, drinken en diverse andere facilitaire processen.

Naast het eet-en drinkproject en aansturing van het Serviceteam ben jij als facilitair coördinator verantwoordelijk voor de juiste ondersteuning van de zorg bij enkele andere (deel)projecten; was & textiel, gebruikersonderhoud, logistiek. Deze projecten lopen deels parallel aan elkaar.

Waar ga je dat doen?

Je gaat als facilitair coördinator aan de slag in Horst.

Dit ben jij

  • Je hebt verstand van lekker, goed en gezond eten en drinken
  • Je hebt ervaring met en verstand van schoonmaak en de aansturing van schoonmaakteams
  • Minimaal een relevante afgeronde hbo opleiding, bijvoorbeeld Facility Management of Hogere Hotelschool
  • Enkele jaren ervaring als projectmedewerker en/of operationeel/tactisch leidinggevende in een ziekenhuis of centraal georganiseerde facilitaire dienst in een zorgorganisatie waarbij je hebt meegewerkt aan het implementeren van een eet- en drinkconcept of een deel hiervan
  • Je hebt brede facilitaire kennis opgedaan (catering, schoonmaak, beveiliging) in een commerciële organisatie en je interesse gaat er naar uit om dit verder te ontwikkelen
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met een projectmatige aanpak om zaken operationeel te verbeteren, waarbij op een LEAN manier (bijv. met een brownpapersessie) zaken met elkaar worden aangekaart die ter verbetering worden opgepakt
  • Je bent zelfstandig en resultaatgericht
  • Je hebt een hands-on mentaliteit

Dit krijg je ervoor terug

  • Als het eerste jaar slaagt betreft het een positie waarin je vanuit één project gedurende 2,5 jaar bijdraagt aan een organisatie breed project; het Woon- en Leefconcept
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken
  • De functie facilitair coördinator wordt vanuit de CAO-Gehandicaptenzorg tijdens het experiment op FWG 50 vastgesteld voor locatie Horst: deze schaal kent een minimaal brutosalaris van € 2.501,- en maximaal € 3.738,- bruto bij een 36-urige werkweek. Inschaling geschiedt op basis van kennis en ervaring
  • Een 13e maand en vakantietoeslag
  • We bieden een fulltime contract aan voor 36 uur per week. Dit betreft een bepaalde tijd contract met intentie tot een vast dienstverband als het experiment leidt tot een blijvende inzet van de functie of een vergelijkbare rol

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Marcia Adams via het wervingsbureau, 088-7540060. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.
De sollicitatiegesprekken staan gepland op maandag 2 augustus (tussen 12 en 18 uur). Gesprekken vinden plaats in Horst. De functie wordt bij voorkeur uiterlijk 1 oktober 2021 ingevuld.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap01
    Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap02
    Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap03
    Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap04
    Stap 4
    Beter kennismaken
    Is er van beide kanten interesse? Dan ben je door naar een tweede gesprek of we bespreken direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook een mogelijkheid.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap05
    Stap 5
    Referenties
    We vragen (met jouw toestemming) om een aantal referenties. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om. Hopelijk hebben we een match!

Accepteer cookies voor chat