- a a a
-
Facilitair coördinator/regisseur regio Noord en Midden Limburg
-
- Vast contract
-
- Regio Zuid (Noord en Midden Limburg)
-
- 32-36 uur per week
-
- HBO
-
- FWG 50 (€2899 - €4140)
-
- 31-10-2023
Mail deze vacature naar jezelf
Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?
Binnen Dichterbij is zelforganisatie, relatiegericht werken en dynamisch verbinden belangrijk waarbij medewerkers minder werken vanuit wat moet, maar meer vanuit “wat er echt toe doet”. 'Talent is ons fundament' is een mooie manier om met aandacht te kijken naar wat iedereen kan en graag doet. Vanuit dat geloof draag jij bij aan een gastvrije woon, werk en leefomgeving voor onze bewoners en medewerkers. De uitvoerende facilitaire activiteiten zijn belegd in de zelforganiserende teams. De uitvoering van schoonmaakwerkzaamheden is zowel in-als uitbesteed. Met die verdeling van taken als vertrekpunt draag jij bij aan de gewenste verbeterprocessen. Gezien de ontwikkelingen, onze innovaties en ambities word je ook ingezet op onderwerpen waarbij we jouw vernieuwende ideeën, frisse blik, je talenten en reeds opgedane kennis en ervaring goed kunnen gebruiken. Zo ben je onder andere dagelijks bezig met de ontwikkeling van het eet- en drinkconcept in regio Zuid (Noord en Midden Limburg). Hierin werk je samen met het projectteam, betrokken cliënten en zorgcollega’s. Actieve betrokkenheid en zelfredzaamheid worden gestimuleerd. Jij hebt oog voor een goede logistiek en ook van de presentatie van een goede en smaakvolle maaltijd die voldoet aan de voedselveiligheidsnormen, met zorg voor de ambiance.
Je signaleert, adviseert en ondersteunt bij het realiseren van facilitaire vraagstukken om fijn wonen, leven en werken mogelijk te maken. Je hebt daarin contact met leveranciers en waar mogelijk bewoners die helpen om werkzaamheden uit te voeren. Hiervoor ben je vanuit nabijheid in de regio aanwezig en sta je in contact met de zorgcollega’s, dienstverleningscoördinatoren en de managers zorg. Met jouw operationele inzicht en kennis van zaken weet je in de regio bij te dragen aan het realiseren van de strategische pijler: Fijn wonen & leven. Door jouw goede adviezen draag je bij aan slimme oplossingen en inzetbaarheid van ondersteunende rollen om zorgwoningen bij krapte in de personeelsplanning bij te staan, denk hierbij aan de inzet van afdelingsassistenten. Je draagt met de goede oplossingen ook bij aan het beheersen van facilitaire kosten. Je experimenteert in de uitvoering totdat je gezamenlijk een verbeterde ‘ideale’ werkwijze hebt gevonden. Daarin treed jij op als regisseur én waar nodig als projectleider.
Zo werken wij
Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen.
Met wie ga je dat doen?
Je werkt samen met managers zorg, directeur zorg, dienstverleningscoördinatoren, begeleiders zorg, vastgoedcollega’s, projectleiders en collega’s vanuit andere expertises aan het optimaliseren van de woon, werk- en leefomgeving van onze collega’s en cliënten. Daarbij houd je in processen contact met bewoners en verwanten.
Daarnaast ben je onderdeel van het team facilitair dat vanuit de serviceorganisatie samenwerkt om facilitair breed binnen stichting Dichterbij zaken te optimaliseren. Dit zijn bijvoorbeeld de contractmanager facilitair, de schoonmaakcoach en jouw collega’s facilitair in andere regio’s. En natuurlijk ontmoet je diverse leveranciers waarmee ook samenwerking ontstaat binnen structureel of projectmatig werk. Met de teamleider facilitair werk je samen aan diverse regio-overstijgende facilitaire optimalisatieprojecten en heb je werkbesprekingen.
Waar ga je dat doen?
De locaties die jij ondersteunt zijn zowel in Noord Limburg (Afferden, Nieuw-Bergen, Well, Venray e.o.) als in Venlo en omgeving gelegen. Afhankelijk van jouw woonplaats werk je vanuit de ondersteunende kantoren in de regio, deels vanuit huis, maar je bent vooral ook zichtbaar op locaties waar een vraagstuk speelt.
Dit ben jij
- Afgeronde HBO opleiding Facility Management of Hogere Hotelschool diploma heb je op zak;
- Brede facilitaire kennis in commerciële omgeving, interesse in ontwikkeling;
- Jij bent een facilitair expert op het gebied van ‘soft facilities’;
- Ervaring in ondersteuning en verbetering facilitaire processen op meerdere locaties;
- Bij voorkeur ervaring met projectmatige aanpak voor operationele verbeteringen (LEAN/SCRUM);
- Uitstekende communicatieve vaardigheden voor inspirerende ideeën en heldere adviezen;
- Je hebt een rijbewijs en een auto.
Dit krijg je ervoor terug
- Vast contract voor 32 - 36 uur per week;
- Salaris minimaal € 2.899,00 en maximaal € 4.140,00 bruto, FWG 50 op basis van een 36-urige werkweek. Op 1 dec van 2023 een loonstijging van 3 procent. In 2024 een verhoging van 2 procent op 1 juni en 1 dec 2024, alsmede een verdubbeling van de reiskostenvergoeding woon-werkverkeer;
- Jaarlijks tot € 600,- fiscaal voordeel bij onder andere de aanschaf van een telefoon, laptop, tablet, fiets of een abonnement bij de sportclub;
- Een vaste eindejaarsuitkering van 8.33% en een vakantietoeslag van 8%;
- De mogelijkheid om extra verlofuren fiscaal voordeling te kopen en te verkopen.
Meer weten? Of solliciteren?
Heb je inhoudelijke vragen over deze functie? Neem dan contact op met Marjolijn Hoogendam op telefoonnummer 06-39750104. Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Dan kan je bellen of mailen naar het Wervingsbureau. Graag ontvangen wij jouw cv en uitgebreide motivatiebrief via de website van Dichterbij.
- Deel deze pagina:
Solliciteer in 5 stappen
Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.
-
Stap 1Jouw sollicitatie
Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
-
Stap 2Voorselectie
We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
-
Stap 3Kennismaken
We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
-
Stap 4Beter kennismaken
Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.
-
Stap 5Warm welkom!
Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!
Lees meer over jouw eerste weken bij Dichterbij.