Naar inhoud
Het coronavirus, beleid en ontwikkelingen Coronavirus Lees meer
Vacature 1430 Grubbenvorst 4
Binnen ons facilitair team is de behoefte ontstaan om voor 8 tot 12 uur per week een facilitair ondersteuner aan te nemen. Wij werken van maandag t/m vrijdag overdag op onze locatie in Heijen. Wij leveren persoonlijke beschermingsmiddelen (pbm's) aan alle zorgteams binnen geheel Dichterbij en STEVIG. Spreekt jou dit aan of ken je iemand die op zoek is naar parttime werk?

Facilitaire ondersteuning Magazijn & Vervoer

De Groote Heeze 41, Heijen. De magazijnruimte aan de achterzijde pand van Intos.
8-12 uur per week
MBO (niveau 2, 3, 4) of HBO
FWG 25
24-01-2022

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

Je start om 08.00 uur in de ochtend in ons magazijn. Samen met je collega of alleen. Je opent de facilitaire mail en reageert op de verzoeken voor het bezorgen van pbm's. Je zorgt ervoor dat de vragen zorgvuldig per verzoek bij elkaar worden gezet. Je pakt de spullen in de dozen en controleert nog een keer goed of je alles goed hebt verzameld en ingepakt. Jijzelf of jouw collega bezorgt de goederen diezelfde dag nog op de locatie. Om efficiënt om te gaan met jullie tijd organiseer je de logistiek op regio.

Afhankelijk van de vraag uit de organisatie vul jij je werkdagen op deze wijze. De overige tijd zorg je ervoor dat de infectiepreventieboxen worden klaargemaakt en maak je de testkits gereed. Uiteraard word jou dit goed uitgelegd en doe je dit de eerste werkdagen samen met je collega's. De werkdag is uiterlijk om 16.30 uur afgerond (in een normale situatie). Op dit moment werken wij niet in de weekenden. Dit kan voorkomen als wij moeten opschalen.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Wij zijn een klein facilitair team en maken onderdeel uit van de Serviceorganisatie van Dichterbij en STEVIG. Je werkt op locatie samen met collega's Magazijn & Vervoer. Zij zijn heel deskundig en weten veel van Dichterbij. Daarnaast zijn zij heel dienstverlenend ingesteld, vriendelijk, gezellig én kunnen ondertussen nieuwe mensen heel goed inwerken. Je zult je er snel op jouw gemak voelen. Een keer in de week komen wij met het team Facilitair (online) bij elkaar in de weekstart. We spreken de week door en stemmen af waar wij elkaar in kunnen helpen.

Waar ga je dat doen?

Het magazijn ligt in het pand van Intos in Heijen. Dit is op 3 minuten loopafstand van ons servicekantoor in Gennep. Dichterbij huurt een deel van Intos. Wij hebben een groot magazijn waar de pallets staan en wij hebben een industriële, maar fijne eigen ruimte met een kantoor, gedeelde kantine met onze collega's van Vastgoed en een magazijn waar wij de dagelijkse 'grijpvoorraad' ligt.

Dit ben jij

  • Je hebt bij voorkeur ten minste MBO niveau 2 werk-en denkniveau
  • Je hebt enige ervaring en feeling met logistieke werkzaamheden
  • Je werkt met passie en plezier
  • Je hebt affiniteit met de zorg
  • Samenwerken doe je van nature
  • Je hebt oog voor de kleine dingen en bent secuur
  • Je bent in het bezit van jouw B-rijbewijs en bij voorkeur beschik je over eigen vervoer (of je durft/kunt in de beste grote -Opel Movano- bestelbus rijden)
  • Je bent per direct, maar uiterlijk 1 februari 2022 beschikbaar voor enkele dagdelen of dagen per week.

Dit krijg je ervoor terug

  • Een salaris conform CAO-Gehandicaptenzorg FWG 25 met een minimum van € 1.788,- en een maximum van € 2.574,- op basis van een 36-urige werkweek
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantietoeslag
  • Maak gebruik van 40% belastingvoordeel op leuke extra’s naast je salaris (via Fisc free kan je deelnemen aan een fietsplan, aanschaf laptop, sport abonnement, weekendjes weg etc.)
  • Een contract voor 8 á 12 uur per week, voor bepaalde tijd van 2 tot maximaal 3 maanden, dit is in overleg en gebaseerd op de situatie van vraag en aanbod rondom de coronasituatie

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Marjolijn Hoogendam via telefoonnummer 06-39750104. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.
De selectiegesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 25 januari.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap01
    Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap02
    Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap03
    Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap04
    Stap 4
    Beter kennismaken
    Is er van beide kanten interesse? Dan ben je door naar een tweede gesprek of we bespreken direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook een mogelijkheid.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap05
    Stap 5
    Referenties
    We vragen (met jouw toestemming) om een aantal referenties. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om. Hopelijk hebben we een match!

Accepteer cookies voor chat