Naar inhoud
Coronavirus, actuele ontwikkelingen en maatregelen: Coronavirus Lees meer
SPV Vacature Stevig Nijmegen
Ben jij als Financieel Administratief Medewerker op zoek naar een uitdagende functie met een divers takenpakket? Heeft het debiteurenproces voor jou geen geheimen? Dan zien wij graag jouw enthousiaste sollicitatie tegemoet.

Financieel Administratief Medewerker in Gennep

Zwerfheide 2 in Gennep
36-36 uur per week
MBO (niveau 3, 4) of HBO
FWG 35
19-12-2021

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

De Financiële afdeling wil zorgmedewerkers optimaal in hun werk faciliteren, met zo weinig mogelijk gedoe. Tegelijkertijd moeten we er als organisatie voor zorgen dat kosten en risico’s beheersbaar blijven en kwaliteit gewaarborgd. In dat spanningsveld doet onze afdeling z’n werk. Wij streven ernaar om met efficiënte en eenvoudige processen de zorgcollega’s zoveel mogelijk in hun kracht te zetten, binnen de ruimte van de financiële middelen. Met oog voor risico’s en kansen.

Deze ambitie vraagt dat wij meer en meer procesoverstijgend moeten opereren. In ketens die we slim aan elkaar koppelen. Zo krijgen we beter grip op de impact van veranderingen in bijvoorbeeld subsidiestromen, bekostigingsstructuren van zorg of nieuwe richtlijnen voor externe inhuur. Ook nemen we zelf graag regie als we kansen zien om processen verder te verbeteren en optimaliseren. Denk hier dan bijvoorbeeld aan het betalingsverkeer binnen onze zorglocaties of het slim inregelen van het inkoopproces, gebruikmakend van orders (samen met onze collega’s van Inkoop). Naast een toenemend ketendenken en -werken is de beweging van de Financiële Administratie van administreren naar procesbeheersing. Veel krachtigere controles en analyses die zorgen dat we ons bezighouden met “things that matter”. Dit vraagt dat wij onze processen steeds slimmer en effectiever doen, door onder andere verdere inzet van automatisering en data.

Als Financieel Administratief Medewerker bieden wij je een uitdagende functie met een divers takenpakket! Je primaire verantwoordelijkheid zal komen te liggen op de debiteurenadministratie. Dat betekent dat collega's je zullen benaderen voor het opmaken van verkoopfacturen, maar ook de financiële afwikkeling daarvan zal je actief volgen. In het afsluitingsproces heb je nog specifieke taken rondom de debiteurenadministratie die voor jouw rekening komen. We hebben de goede verwachting dat je ook nog - beperkt - ruimte zult hebben om de collega's van de crediteurenadministratie te helpen. Daar waar jij denkt dat het beter en/of slimmer kan willen we je hier zeker toe uitdagen!! Kortom: een diverse, afwisselende functie!

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

De Financiële afdeling bestaat uit een operationeel team, assistent financial controllers en financial controllers.

Waar ga je dat doen?

Je standplaats is op het hoofdkantoor van Dichterbij in Gennep. Een mooi kantoor in een bosrijke omgeving, ontworpen volgens het nieuwe werken concept. Je zult deels vanuit kantoor werken, maar kunt ook deels vanuit thuis werken. Hierin zijn we flexibel.

Dit ben jij

  • Je beschikt over tenminste een mbo of hbo opleiding in een financiële richting, met enkele jaren relevante werkervaring
  • Bij voorkeur heb je ervaring met AFAS (pre)
  • In Excel ben je vaardig
  • Je neemt initiatief en bent gedreven
  • Je bent communicatief vaardig en een echte teamplayer
  • Een debiteurenproces heeft voor jou geen geheimen

Dit krijg je ervoor terug

  • Een salaris conform CAO-Gehandicaptenzorg op basis van een 36-urige werkweek in FWG 35, met een minimum van € 1.920,- en een maximum van € 2.853,- bruto per maand
  • Een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van de collectieve zorgverzekering
  • Maak gebruik van 40% belastingvoordeel op leuke extra’s naast je salaris (via Fisc free kan je deelnemen aan een fietsplan, aanschaf laptop, sportabonnement, weekendjes weg etc.)
  • Een contract van 36 uur per week, voor de duur van een jaar

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Arjan Manders via telefoonnummer 06-25635029. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap01
    Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap02
    Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap03
    Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap04
    Stap 4
    Beter kennismaken
    Is er van beide kanten interesse? Dan ben je door naar een tweede gesprek of we bespreken direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook een mogelijkheid.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap05
    Stap 5
    Referenties
    We vragen (met jouw toestemming) om een aantal referenties. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om. Hopelijk hebben we een match!

Accepteer cookies voor chat