Naar inhoud
1015 - Grave - header
Gebruikersbeleving, zo makkelijk mogelijk, oplossingsgericht, procesdenken
Zijn dit woorden waar jij blij van wordt? Lees dan vooral verder.... misschien zij wij wel op zoek naar jou!

HR Processpecialist met coördinerende taken Gennep

Gennep
32-36 uur per week
HBO of WO
FWG 55
21-10-2019
   

Wat ga je doen?

Als HR Processpecialist ga je actief aan de slag met het (door) ontwikkelen van onze HR processen en HR applicaties zodat deze maximaal aansluiten bij de (HR) business-eisen en wensen. Je signaleert niet alleen wat er moet gebeuren, je zorgt er ook voor dát het gebeurt Je weet te prioriteren in datgeen wat er allemaal moet gebeuren. Dit doe je in afstemming met jouw leidinggevende. Wat we doen moet leiden tot een hoge(re) gebruiksvriendelijkheid van de HR applicaties voor onze eindgebruikers. De processen die we inrichten zijn logisch en begrijpelijk zodat onze interne klant een prettigere gebruikerservaring krijgt.

Wat ga je zoal doen?

  • Je stelt projectplannen en -planningen op en geeft hieraan uitvoering
  • Je vervult een adviserende en faciliterende rol naar de organisatie om zo goed mogelijk de HR processen binnen de organisatie te borgen
  • Je hebt een actieve rol in de gebruikersadoptie van nieuwe en gewijzigde processen
  • Verder vorm geven aan de ingezette samenwerkingscyclus met ICT

Naast je verantwoordelijkheden als processpecialist heb je ook een coördinerende rol naar de afdeling Personeels- en Salarisadministratie (PSA). Zo ben je het 1e aanspreekpunt voor de medewerkers van de Personeels- en Salarisadministratie op operationeel / tactisch vlak. Je hebt een signalerende rol rondom stellen van prioriteiten, werkdruk etc. Hierin stel je je coachend op richting de medewerkers van de PSA. Je bent de schakel tussen PSA en Manager HR. Dit alles doe je vanuit een samenhang, waarbij je goed in staat ben een inschatting te maken van de business prioriteit en impact.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Word jij onze nieuwe collega? Dan horen we graag van je! We ontvangen je sollicitatie graag vóór 21 oktober, dit omdat op donderdagmiddag 24, vrijdagochtend 25 en maandagmiddag 28 oktober de eerste gesprekken gepland staan. Heb je vragen over de functie dan kun je onze senior recruiter Melanie Kaal telefonisch bereiken op 06-11929331.

Met wie ga je dat doen?

Je wordt onderdeel van de Personeels- en Salarisadministratie. Je werkzaamheden beperken zich niet alleen tot die afdeling. De HR processen en applicaties gaan over de verschillende HR afdelingen heen.

De PSA is onderdeel van de afdeling HR. Naast de PSA maken de volgende onderdelen deel uit van HR: HR Advies en Beleid, Werving- en Flexbureau, Leercentrum, Verzuimadministratie en Roosterondersteuning. In totaal ongeveer 65 medewerkers.

De afdeling PSA bestaat uit drie subteams; Salarisadministratie, Personeelsregistratie en de Servicedesk. Er werken op deze afdelingen in totaal tien enthousiaste en gedreven medewerkers met een mix van leeftijden en ervaring. Daarnaast werk je ook samen de collega`s van IT aan het applicatiebeheer voor AFAS.

Waar ga je dat doen?

Je werkt in een modern kantoorpand in Gennep. Hier is het nieuwe werken doorgevoerd. Dat betekent open ruimtes, laagdrempelig en gericht op verbinding. De serviceorganisatie heeft als doel 'service met een glimlach'. Hiervoor is een ontwikkelprogramma opgesteld, om medewerkers te inspireren en te helpen om hieraan invulling te kunnen geven. Een mooie ontwikkeling waar jij deel van mag gaan uitmaken.

Dit ben jij

In deze rol krijg je veel vrijheid, maar we vragen ook wat van je. Zo heb je:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Kennis van de HR, bedrijfsprocessen en AFAS
  • Minimaal 3 jaar in een vergelijkbare rol gewerkt
  • Door je ervaring geleerd om het overzicht te bewaren, zie je verbanden, ben je organisatorisch sterk, rustig en sta je stevig in je schoenen
  • Doorzettingsvermogen; je laat je niet met een kluitje in het riet sturen Kortom; een enthousiaste en flexibele collega die ervoor zorgt dat collega's prettig en succesvol met onze processen en applicaties kunnen werken.

Dit krijg je ervoor terug

  • In overleg een werkweek van 32 of 36 uur per week
  • Een salaris conform CAO-Gehandicaptenzorg ingeschaald op FWG 55, met een minimum van € 2.675,- en een maximum van € 3.948,- op basis van 36 uur
  • Een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag
  • Een vaste aanstelling
  • Een stabiele organisatie met enthousiaste en gedreven collega`s

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met .Martine van Bakel via telefoonnummer 06-11108119. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.

Chat met ons