Naar inhoud
Vacature Zwerfheide 22040 Dichterbij beeldbank 605
Samen met collega’s van de FrontOffice zorg jij ervoor dat iedere klant zich gehoord, gewaardeerd en geholpen voelt!
Ben jij servicegericht? Ga je graag op onderzoek uit en heb je een grote interesse in zorg en ICT? Dan ben jij de medewerker FrontOffice die wij zoeken!

Medewerker FrontOffice Gennep

Vast contract
Hoofdkantoor Zwerfheide 2 in Gennep
24-24 uur per week
MBO (niveau 4)
08-02-2023

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

Als medewerker FrontOffice ben je het visitekaartje van de organisatie. Je bent een belangrijke spil in het aandragen van oplossingen en het informeren van klanten hierover. Je hebt een veelzijdige baan en bent actief in een zelforganiserende omgeving.

Vanuit de FrontOffice wordt de bereikbaarheid georganiseerd via diverse communicatiekanalen zoals mail, telefoon en chat. Daarnaast verzorgt de FrontOffice voor een aantal serviceafdelingen (denk aan ICT, vastgoed, cliëntconsulenten, financiën, wervingsbureau en zorgadministratie) de 1e lijn dienstverlening. Dit betekent dat vele vraagstukken door de FrontOffice opgepakt en afgehandeld worden. Door het optimaliseren van informatie en hier signaleringen uit te halen kunnen we het aantal vragen verminderen en komen tot verbeteringen. De FrontOffice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 07.00 tot 19.00 uur.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

De FrontOffice levert haar dienstverlening aan cliënten, collega’s, verwanten, relaties, specialisten, leveranciers en (potentiële) medewerkers. De medewerker FrontOffice neemt een aanvraag in behandeling en handelt deze zelf af of zet deze door naar de 2e of 3e lijn. Tevens verricht de medewerker alle voorkomende online & offline werkzaamheden. Je bent een specialist als het gaat om de routing binnen onze organisatie. Het in behandeling nemen van ICT vraagstukken wordt steeds belangrijker en groter. Daarom is ervaring met het behandelen van ICT klantvragen zeker een pré.

Het team FrontOffice bestaat uit 8 enthousiaste, gemotiveerde en servicegerichte medewerkers en teamleider. Samen zijn wij de “voordeur” van Dichterbij!

Waar ga je dat doen?

De standplaats is het hoofdkantoor van Dichterbij in Gennep.

Dit ben jij

Een enthousiaste, gastvrije en gedreven medewerker die samen met collega’s een optimale klantbeleving realiseert voor cliënten, collega’s, verwanten, relaties, specialisten, leveranciers en (potentiële) medewerkers van Dichterbij. Verder ben jij:

  • Iemand die graag in teamverband wil werken, maar ook afzonderlijk incidenten en problemen weet op te lossen
  • In het bezit van een mbo diploma niveau 4 en ben je ervaren met het werken op een FrontOffice in een zorgomgeving
  • Een kei in het verlenen van goede service, ben je flexibel en oplossingsgericht
  • Ruim ervaren met telefonisch klantcontact
  • Empathisch, zorgvuldig en discreet met informatie
  • Stressbestendig, bewaar je rust en overzicht
  • Ruim ervaren met het behandelen van ICT klantvragen
  • Communicatief sterk, kun je omgaan met tegenstellingen en beschik je over overtuigingskracht
  • Heb je kennis van en ervaring met het gebruik van moderne communicatie technieken en relevante informatie- en registratiesystemen
  • Heb je kennis van (interne) procedures

Dit krijg je ervoor terug

  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • Een salaris van minimaal € 2.110,- en maximaal € 3.009,- bruto, conform CAO-Gehandicaptenzorg in FWG 35 op basis van een 36-urige werkweek
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantietoeslag
  • Maak gebruik van 40% belastingvoordeel op leuke extra’s naast je salaris
  • Een vast contract voor 24 uur per week
CAO gehandicaptenzorg

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Marieke Jeurissen (teamleider FrontOffice) via telefoonnummer 06-25229808. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Stap 4
    Beter kennismaken
    Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.
  • Stap 5
    Warm welkom!
    Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!

Chat met ons