Naar inhoud
1015 - Grave - header
Is jouw passie het administratief ondersteunen en faciliteren van de strategisch en tactisch Inkoper? Wil jij het eerste aanspreekpunt zijn voor alle operationele aangelegenheden voor zowel interne klanten als de leveranciers? Dan komen wij graag met jou in contact!

Operationeel Inkoper

Hoofdkantoor Gennep
24-36 uur per week
MBO (niveau 4) of HBO
FWG 35 (€1791 - €2662) - FWG 40 (€1889 - €2793)
18-01-2019

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Wat ga je doen?

Als Operationeel Inkoper heb jij een breed takenpakket. Onderstaande taken behoren mede tot jouw aandachtsgebied. Je doet dit niet alleen, maar samen met (een) collega(s):

    1. Dagelijkse/reguliere opdrachtplaatsing: Jij draagt er (mede) zorg voor dat opdrachten vlot bij onze leveranciers geplaatst worden. Aanvragen die ontvangen worden zet jij om in een inkooporder bij onze leveranciers; dit doe je in diverse systemen. Je zorgt voor een correcte administratie en stemt af met andere afdelingen van Dichterbij indien nodig.
    1. Helpdesk functie voor interne klanten: Je vervult de rol van eerste aanspreekpunt voor onze interne klanten, alle aanvragen met betrekking tot inkoopaangelegenheden komen bij jou terecht en jij handelt deze proactief af.
    1. Helpdesk functie voor onze toeleveranciers: Je bent eerste aanspreekpunt voor onze leveranciers voor de inkoopopdrachten bij Dichterbij. Je handelt vragen op een goede manier af en zet acties uit binnen de organisatie waar mogelijk. Dit varieert van het doorgeven van beschikbaarheid van producten en/of diensten, naleveringen, onjuistheden of onduidelijkheden over opdrachten tot en met achterstallige betalingen.
    1. Wagenparkbeheer: Je verricht de administratieve werkzaamheden die horen bij het wagenpark van Dichterbij. Vragen over leaseregelingen, onderhoud, vervanging etc. komen bij jou binnen en worden door jou zoveel als mogelijk beantwoord. Dit geldt zowel voor interne klanten als onze auto leverancier(s) lease maatschappij(en).
    1. Datamanagement: Je helpt bij het produceren en verwerken van inkoopdata overzichten, zorgt voor artikelbeheer, je helpt met het maken van inkoop analyses zoals contract- en spend analyses en het vergelijken van offerte uitvragen. Alle data/overzichten die benodigd zijn voor het uitvoeren van de strategisch/tactische inkoopfunctie worden hier gegenereerd. Verbruiksoverzichten per artikel, per leverancier, per kostenplaats, per regio etc. worden hier geproduceerd. Tevens worden alle mutaties met betrekking tot leveranciers of producten hier verwerkt in ons inkoop/bestelsysteem. Koppelingen met webshops worden onderhouden en/of opgezet etc. Er ligt ook een ondersteunende taak bij Datamanagement daar waar het betreft het uitzetten en vergelijken van offerte aanvragen en offerte vergelijkingen.
    1. Contractbeheer en registratie: Al onze overeenkomsten van Dichterbij worden centraal geadministreerd. Je zorgt voor tijdige, volledige en juiste registratie en stuurt op basis van expiratie- en signaleringsdata, reminder naar de betreffende inkoper en contracteigenaar om actie te ondernemen. Nieuwe overeenkomsten worden hier vastgelegd, mutaties bijgehouden.
    1. Verzekeringen, schademeldingen claims: Je zorgt voor registratie van de afgesloten verzekeringsovereenkomsten en bent verantwoordelijk voor het administreren van schademeldingen. Je doet een eerste beoordeling en zorgt voor afhandeling met de verzekeraar en de verantwoordelijk manager. Afgesloten verzekeringsovereenkomsten worden vastgelegd in het contractbeheer systeem. Schademeldingen komen bij inkoop binnen, waar gekeken wordt of deze voor eigen risico zijn, of geclaimd kunnen worden. Inkoop zorgt vervolgens voor doorzetting naar onze verzekeraar(s) voor afhandeling/advisering naar de verantwoordelijke manager.
    1. Probleemfacturen: Facturen die niet juist of ten onrechte ingediend zijn, worden door de afdeling inkoop met de interne klant besproken en vervolgens met de leverancier afgehandeld. Inkoop ziet toe op het reclameren in geval van credit- en of aanvullende nota’s.

Met wie ga je dat doen?

Je valt onder de afdeling Inkoop, onderdeel van Bureau Bedrijfsvoering. Je ontvangt leiding en legt verantwoording af aan de Strategisch Tactisch Inkoper. De werkzaamheden worden verricht vanuit Bureau Bedrijfsvoering voor alle onderdelen van Dichterbij.

Waar ga je dat doen?

De werkzaamheden vinden plaats op het hoofdkantoor van Dichterbij in Gennep.

Dit ben jij

  • Een administratieve duizendpoot die snel kan schakelen tussen verschillende onderwerpen
  • Je bent in staat zelfstandig te werken en vindt het leuk om dingen aan te pakken en op te lossen
  • Je geeft het beste van jezelf
  • Je hebt de ambitie om Dichterbij verder te brengen in haar professionaliteit
  • Je vraagt feedback over eigen handelswijzen en ideeën. Je leert van het werk en van de collega’s door de interactie, samenwerking en zelfreflectie Je neemt mee:
  • een relevante opleiding op mbo/hbo niveau
  • ruime ervaring met administratieve ondersteuning binnen een team
  • affiniteit met datamanagement en geautomatiseerde gegevens verwerking
  • overweg kunnen met Office programma’s en bent met name goed in Excel
  • in staat zijn om data uit bestanden te generen en ordenen
  • een klantgerichte instelling, werkt graag samen en hebt aan een half woord genoeg
  • een flinke dosis energie; jij vindt het leuk om de operationele inkoopfunctie naar een volgende fase te brengen
  • Je neemt initiatief en verantwoordelijkheid en denkt niet in ‘maren en bezwaren’ maar in kansen en mogelijkheden
  • Je hebt een positieve, anticiperende en flexibele werkhouding.

Dit krijg je ervoor terug

  • Een positieve en zinvolle werkplek, waarin je lekker in je vel zit en op een boeiende manier kunt samenwerken met gemotiveerde, professionele collega’s
  • De voordelen van een grote organisatie én het werken in een klein, zelfstandig functionerend team. Je bent in balans, kunt genieten en voelt je gezond. Je merkt dat je hierin op de acceptatie en steun van je collega’s en werkgever kunt vertrouwen
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken
  • Een salaris conform CAO-Gehandicaptenzorg op basis van een 36-urige werkweek;
  • Een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag;
  • Een contract voor 36 uur per week voor de duur van een jaar, met uitzicht op verlenging naar een contract voor onbepaalde tijd.

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Kars Sterenborg via telefoonnummer 06-11480225 of k.sterenborg@dichterbij.nl.


Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.


Anderen bekeken ook

  • Tactisch inkoper
    Tactisch inkoper

    Is jouw passie het inkoop technisch faciliteren van de interne klanten en daarmee direct of indirect onze cliënten en bewoners? Dan komen wij graag met jou in contact!