Naar inhoud
Vacature 9
Heb je ervaring met risico-inventarisatie en –evaluatie en kan je adviseren over goede arbeidsomstandigheden? En heb je kennis van RI&E en affiniteit met arbo en de primaire zorg ,dan is Dichterbij op zoek naar jou!

Preventiemedewerker in Horst

regio Zuid; standplaats Horst
8-8 uur per week
FWG 45
27-02-2020
   

Wat ga je doen?

  • Je zorgt voor het opstellen en uitvoeren van de risico-inventarisatie en –evaluatie (RI&E)
  • Je adviseert het MZ platform, de directie en managers over te nemen maatregelen voor goede arbeidsomstandigheden
  • Je voert deze maatregelen (mede) uit

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

In deze functie ga je werken met (zorg)teams die volop werken aan de ontwikkeling naar zelforganisatie. De medewerkers hebben de zorg gekozen voor de kleine successen die je met de cliënten kunt behalen. Het management team en MZ platform zijn sterk kwaliteitsgericht en werken samen aan het faciliteren van de teams om hun cliënten zo goed mogelijk te begeleiden.

Waar ga je dat doen?

Dichterbij is een organisatie waarin we samen toewerken naar nog betere zorg. We tonen creativiteit om te komen tot nieuwe concepten. We werken actief aan regelarme zorg en zijn tegelijkertijd volgens het ministerie en zorgkantoor een voorbeeld voor de branche als het om kwaliteitszorg gaat. We zien groeimogelijkheden binnen het wonen en de dagbesteding en willen hier graag in investeren en deze groei realiseren.

De ondersteunende diensten werken hard om de zorgmedewerkers zo goed mogelijk te ontzorgen als het gaat om randvoorwaardelijke zaken. Hiervoor zetten we kwaliteiten van management en medewerkers gericht in en leren we om het steeds beter te doen. Dit met de zelfstandigheid en de specifieke mogelijkheden van de cliënt als vertrekpunt. Wij dagen onze cliënten uit om het beste uit zichzelf te halen. Datzelfde doen we bij onze medewerkers. Wij richten ons op talentenontwikkeling van medewerkers zoals we dat ook bij onze cliënten doen.

De standplaats is in Horst.

Dit ben jij

Je bent primair gedreven door het geluk van onze cliënten en weet welke acties hier het meeste aan bijdragen. Je vindt het prettig om je werk steeds beter te doen. Altijd zoeken naar die mogelijkheid om er nog meer uit te halen. Zonder te willen veranderen om het veranderen alleen, je primaire focus ligt immers bij de cliënt. Ook weet je, soms stoffige, regels praktisch en haalbaar in te zetten op een wijze die past bij de uitgangspunten van regelarm werken. Je kan projectmatig werken en houdt jouw kennis van het vakgebied actief op peil.

  • Je hebt tenminste een mbo-diploma en beschikt over mbo+ werk en denkniveau
  • Je hebt kennis van de Arbo-wetgeving en Arbogerelateerde onderwerpen
  • Je hebt kennis van de RI&E
  • Je hebt affiniteit met Arbo en de primaire zorg
  • Continu ontwikkelen is voor jou vanzelfsprekend

Dit krijg je ervoor terug

  • Een positieve en zinvolle dag, vanuit een zelfstandige rol
  • De voordelen van een grote organisatie én het werken in kleine, zelfstandig functionerende bedrijfsonderdelen
  • Je bent in balans, kunt genieten en voelt je gezond. Je merkt dat je op de acceptatie en steun van je collega’s en werkgever kunt vertrouwen
  • Ruimte voor initiatieven en om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken
  • Een salaris van minimaal € 2.016,- en maximaal € 3.084,- bruto, conform CAO-Gehandicaptenzorg FWG 45 op basis van een 36-urige werkweek
  • Een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van de collectieve zorgverzekering
  • Een contract voor 8 uur per week, voor de duur van een jaar, met uitzicht op verlenging naar een contract voor onbepaalde tijd

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Rik Stoltz via telefoonnummer 06-43445447.
Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.

Vragen over vacatures of solliciteren?

Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure bij ons verloopt? Neem contact op met ons Wervingsbureau.

  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap01
    Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap02
    Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap03
    Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap04
    Stap 4
    Beter kennismaken
    Is er van beide kanten interesse? Dan ben je door naar een tweede gesprek of we bespreken direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook een mogelijkheid.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap05
    Stap 5
    Referenties
    We vragen (met jouw toestemming) om een aantal referenties. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om. Hopelijk hebben we een match!

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Chat met ons