Naar inhoud
Coronavirus, actuele ontwikkelingen en maatregelen: Coronavirus Lees meer
Vacature 14
Project-/Procesleider en Beleidsadviseur Vastgoed en Duurzaamheid

Ben jij die kartrekker die met projecten meebouwt aan de processen van de afdeling Vastgoed van Dichterbij? Wij nodigen hiervoor young professionals uit om te reageren.

Proces/beleidsadviseur vastgoed/duurzaamheid

Zwerfheide 2 in Gennep
36-36 uur per week
HBO of WO
FWG 60
18-08-2021

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

Binnen Vastgoed lopen meerdere zorgvastgoed-gerelateerde projecten die in omvang en complexiteit divers zijn en altijd een adequate aansturing en ondersteuning behoeven. Vastgoed zoekt een projectleider/proces- en beleidsadviseur vastgoed die deze projecten en processen verder brengt.

Jij hebt zicht op processen en lopende projecten en maakt waar nodig de juiste verbindingen en streeft naar verdere professionalisering. Met een sterke focus op resultaat en proces, waarbij samenwerking, zowel met collega’s met inhoudelijke expertise alsook externen, belangrijk is.

Er is behoefte aan 1 fte project-/procesleider/beleidsadviseur voor de volgende resultaatgebieden:

  1. Procesadviseur vastgoed
  2. Projectleider duurzaamheid

Wat ga je doen Als procesadviseur: Werk je in team vastgoed en bied je een brede advisering op het gebied van vastgoed-gerelateerde projecten en processen. Niet alleen het in kaart brengen en verbeteren van processen, maar juist het meenemen van collega’s is een belangrijk deel van jouw werk. Je geeft als procesadviseur bijvoorbeeld samen met collega’s vorm aan een nieuw contractenlandschap voor het vastgoed. Je helpt het team om inzicht te krijgen, om verbeteringen te zien en die ook door te voeren.

Als projectleider duurzaamheid: Ga je aan de slag om de verduurzaming van de vastgoedportefeuille vorm en inhoud te geven. We hebben een omvangrijke vastgoedportefeuille met meer dan 1000 adressen; hiermee ligt er een mooie uitdaging om de vastgoedportefeuille de komende jaren te verduurzamen.

Algemene taken:

  • Jij bent de kartrekker en het aanspreekpunt van de projecten en procesverbeteringen en hebt het overzicht van de diverse activiteiten die binnen dat project plaats vinden
  • Je initieert activiteiten en stimuleert de betrokkenen om aan de slag te gaan
  • Je bent de verbinder tussen de verschillende (project)actoren en afdelingen en faciliteert regelmatige afstemmings- en voortgangsmomenten
  • Je bewaakt de voortgang van het project en onderneemt actie en spreekt collega’s aan indien de planning in het geding komt
  • Je rapporteert periodiek aan de opdrachtgever over de voortgang van het project waarbij onder meer wordt ingegaan op de activiteiten, begroting en communicatie

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Het team vastgoed (ca. 35 personen) is verantwoordelijk voor ontwikkeling, beheer en onderhoud van de locaties van Dichterbij. Hierbij onderhouden de medewerkers van de afdeling vastgoed nauw contact met de zorgafdelingen. Als nieuwe collega word je intern goed begeleid.

Waar ga je dat doen?

Je werkt voor de afdeling Vastgoed, vanuit het hoofdkantoor in Gennep, in een moderne omgeving, volgens het concept van het Nieuwe Werken, dus gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk.

Dit ben jij

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur aangevuld met projectmanagement of bent bereid je hierin verder te bekwamen
  • Ervaring als projectleider is een pré
  • Affiniteit met processen en procesverbetering
  • Je bent flexibel en hanteert een gezonde zakelijkheid met een menselijke maat
  • Kan hoofd- en bijzaken onderscheiden en bent in staat om processen te analyseren
  • Je weet op de juiste wijze anderen te stimuleren en aan te zetten tot actie en resultaat zonder hiërarchische bevoegdheden
  • Je hebt een klantgerichte houding.
  • Je bent ondernemend en gestructureerd
  • Je bent in staat om mondeling en schriftelijk adviezen en richtlijnen kernachtig, helder en begrijpelijk weer te geven en beschikt onder meer over praktische kennis van Excel en PowerPoint
  • Je werkt 36 uur per week

Dit krijg je ervoor terug

  • Een positie waarin je als vertegenwoordiger van de afdeling vastgoed wordt ingezet en daarmee een directe bijdrage kunt leveren aan de professionalisering van de afdeling
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken
  • De functie van project-/procesleider en beleidsadviseur betreft een salaris van minimaal € 3.289, - en maximaal € 4.799,- bruto, conform CAO-Gehandicaptenzorg FWG 60 op basis van een 36-urige werkweek. Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingeschaald
  • Een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag
  • Een jaarcontract met uitzicht op verlenging

Meer weten? Of solliciteren?


Wat ons betreft kun je zo snel mogelijk beginnen! Stuur je CV en motivatie vóór 18 augustus via het sollicitatieformulier op de website van Dichterbij. Motiveer in je brief waarom jij past binnen het gevraagde profiel.
Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature? Dan kan je bellen van 13 juli tot en met 23 juli met Eric van Boekel via telefoonnummer 06-11151108, van 26 juli tot en met 5 augustus met Rob van de Weijer via telefoonnummer 06-25177995 en vanaf 6 augustus met Wervingsbureau via 088-7540060 of wervingsbureau@dichterbij.nl.
Voor vragen over de procedure kun je bellen of mailen met het wervingsbureau.
Vanwege de vakantieperiode ontvang je van ons na 1 september een reactie op jouw sollicitatie.
De selectiegesprekken staan gepland op 8 september, op het hoofdkantoor in Gennep.
Deze vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Interne kandidaten hebben voorrang in deze procedure.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap01
    Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap02
    Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap03
    Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap04
    Stap 4
    Beter kennismaken
    Is er van beide kanten interesse? Dan ben je door naar een tweede gesprek of we bespreken direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook een mogelijkheid.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap05
    Stap 5
    Referenties
    We vragen (met jouw toestemming) om een aantal referenties. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om. Hopelijk hebben we een match!

Accepteer cookies voor chat