Naar inhoud
Vacature Zwerfheide 22040 Dichterbij beeldbank 110
We zijn op zoek naar een Projectcoördinator Communicatie (Traffic Manager) ter ondersteuning van het gehele Marketing & Communicatie team. Een projectcoördinator die faciliteert, coördineert en organiseert en helpt de organisatie communicatiever te maken.

Projectcoördinator Communicatie Gennep

Vast contract
Zwerfheide in Gennep
32-36 uur per week
MBO (niveau 4) of HBO
15-12-2022

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

Je werkt in opdracht van de communicatieadviseurs van de afdeling Marketing & Communicatie en verschillende afdelingen binnen Dichterbij. Je handelt zelf eenduidige communicatieopdrachten af en zorgt dat onze merken Dichterbij en STEVIG en huisstijl goed gebruikt worden. Je bent verantwoordelijk voor de inrichting, verdere ontwikkeling en het gebruik van de Huisstijlmanager waarvan de basis net gereed is. Via de Huisstijlmanager kunnen collega’s zelfstandig communicatiemiddelen maken. Hiermee kan een deel van de interne communicatieverzoeken worden afgehandeld. Je bent zo de spil in het communicatiever maken van de organisatie.

In nauwe samenwerking met de opdrachtgever uit het M&C team zorg je voor de proces- en operationele ondersteuning tussen de opdrachtgever en externe leveranciers. Je hebt contact met onder andere drukkers, fotografen, tekstschrijvers en grafisch ontwerpers en organiseert waar nodig de werkzaamheden. Hierbij houd je de planning, voortgang en het budget goed in de gaten. En zorg je ervoor dat alle betrokkenen goed geïnformeerd zijn en blijven.

Je bent een spin in het web en vindt het leuk om met veel verschillende projecten en vragen bezig te zijn. Je krijgt energie van plannen en organiseren en je kan goed omgaan met deadlines. Je werkt graag samen en durft daarin positief-kritisch te zijn. Je hebt geen moeite met het nemen van beslissingen en bent proactief op zoek naar oplossingen en verbetering. Inspelen op onverwachte wensen en veranderingen ervaar je als een uitdaging.

Binnen de functie heb je ook te maken met een grote variatie aan losse en periodieke operationele en administratieve werkzaamheden zoals het afhandelen van vragen die via de communicatie-inbox binnenkomen, het bijhouden van adressenlijsten, het controleren van facturen, het plaatsen van content op de website en social mediakanalen, het aanpassen van presentaties en het bestellen van promotiematerialen.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Je maakt deel uit van de afdeling: Marketing, Strategie en Communicatie. Deze afdeling bestaat uit twee teams, het team Marketing Communicatie (MC) en het team Strategisch Projectenbureau (PB). MC heeft als doel de communicatie- en marketingstrategieën en -plannen van Dichterbij van A tot Z te realiseren. Dit houdt in: voorbereiding, advisering en uitvoering. Zo draagt de afdeling bij aan een positieve beeldvorming van Dichterbij en het zorgen voor een goede van naamsbekendheid en heldere positionering. Het PB geeft uitvoering aan strategische ontwikkellijnen binnen Dichterbij die bijdragen aan de strategische koers van Dichterbij.

Binnen de afdeling halen we de buitenwereld naar binnen en brengen de binnenwereld naar buiten. We pakken onze rol als verbinder, sparringpartner en procesbegeleider. In die veranderende omgeving, voel jij je thuis. Ons team bestaat uit 12 collega’s van MC en 7 collega’s van het PB met verschillende profielen. Elke communicatieadviseur is verantwoordelijk voor een aantal domeinen, elke projectleider is verantwoordelijk voor een aantal projecten.

Waar ga je dat doen?

Je uitvalsbasis is het hoofkantoor in Gennep, in een moderne omgeving volgens het concept van Het Nieuwe Werken, waarbij we streven naar een 50/50% verdeling tussen kantoor/thuiswerken.

Dit ben jij

  • Je bent van nature een goede organisator en coördinator met ervaring in het communicatie vak. Je hebt bij voorkeur een aantal jaren relevante werkervaring in een soortgelijke rol aan bureauzijde of aan klantzijde bij een grotere organisatie
  • Je hebt ervaring met eenduidige huisstijl- en communicatieprojecten
  • Je bent goed in het maken van planningen en het bewaken van budgetten
  • Je bent in staat om werkzaamheden van verschillende partijen op elkaar af te stemmen
  • Je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid zijn uitstekend
  • Je kunt snel schakelen, veel ballen tegelijk in de lucht houden en tegelijkertijd overzicht houden. Daarnaast vragen we flexibiliteit wat inhoudt dat je kunt schuiven met je werk of gepland werk kan laten vallen als de situatie daarom vraagt
  • Je bent handig met systemen en programma’s en maakt je deze snel eigen
  • Je hebt een opleiding communicatie/media/marketingcommunicatie op minimaal mbo-niveau

Dit krijg je ervoor terug

  • De voordelen van een grote organisatie én het werken in een klein, zelfstandig functionerend team
  • Ruimte voor initiatieven, om jezelf te ontwikkelen en aan je idealen en carrière te werken
  • Een salaris van minimaal € 2.728,- en maximaal € 3.894,- bruto, (conform CAO-Gehandicaptenzorg 2021-2024) FWG 50 op basis van een 36-urige werkweek. Per 1 mei 2023 wordt het salaris met 3,2% verhoogd
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 8.33% en een vakantietoeslag van 8%
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van de collectieve zorgverzekering en van interessante extraatjes met belastingkorting
  • Een contract voor onbepaalde tijd met 2 maanden proeftijd

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Lycia Bakker via telefoonnummer 06-21567223. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Stap 4
    Beter kennismaken
    Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.
  • Stap 5
    Warm welkom!
    Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!

Chat met ons