Naar inhoud
1015 - Grave - header
Bij het aansturen van projecten onderhoud/vastgoedbeheer is het van essentieel belang om goed zicht te hebben op de verwachtingen van de interne klanten in het primaire zorgproces. Als Projectleider Vastgoedbeheer is de coördinatie, begeleiding en uitvoering van projecten gericht op het realiseren van vooraf afgesproken resultaten voor wat betreft inhoud, kwaliteit, informatievoorziening, tijd en geld. Durf jij deze uitdaging aan te gaan?

Projectleider Vastgoedbeheer in Gennep

Zwerfheide 2, Gennep
36-36 uur per week
HBO of WO
   

Wat ga je doen?

In deze functie draag je zorg voor het uitvoeren van het onderhoudsjaarplan en de realisatie van verbouw- en renovatieprojecten. Je stuurt deze projecten aan op tijd, geld en kwaliteit. De projecten variëren in aard en omvang. Je vormt de spil tussen de -interne- klanten en de uitvoerende en adviserende partijen. Daarnaast ondersteun en adviseer je de vastgoedregisseurs en de manager Vastgoed bij het opstellen van vastgoedplannen. Je werkt hierbij samen met collega’s binnen de afdeling Vastgoed en andere collega’s binnen de organisatie. De uitdaging: bij het aansturen van projecten onderhoud/vastgoedbeheer is het van essentieel belang om goed zicht te hebben op de verwachtingen van de interne klanten in het primaire zorgproces. Als projectleider is de coördinatie, begeleiding en uitvoering van projecten gericht op het realiseren van vooraf afgesproken resultaten voor wat betreft inhoud, kwaliteit, informatievoorziening, tijd en geld. Gelet op de omvangrijke financiële belangen heb je voortdurend zicht op de beschikbaar gestelde budgetten.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet. Dichterbij, met het hoofdkantoor in Gennep, biedt zorg en ondersteuning aan mensen met een verstandelijke beperking en hun verwanten in Noord-Limburg, Oost-Brabant en Zuid-Gelderland. Dichterbij streeft naar een samenleving waarin kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen met een verstandelijke beperking een volwaardige plaats hebben. Waarin zij eigen keuzes maken, zich kunnen ontwikkelen en hun talenten kunnen inzetten. Een samenleving waarin zij lekker in hun vel zitten, zo gewoon mogelijk kunnen leven en op het juiste moment zorg en ondersteuning op maat krijgen - thuis, op school en op eigen locaties.

Momenteel heeft Dichterbij ruim 900 locaties (wonen, dagbesteding en kantoren). Het team vastgoed (35 personen) is verantwoordelijk voor ontwikkeling, beheer en onderhoud van deze locaties. Hierbij onderhouden de medewerkers van de afdeling Vastgoed nauw contact met de zorgafdelingen.

Met wie ga je dat doen?

Het team van Vastgoed bestaat uit 35 personen en is gezamenlijk verantwoordelijk voor ontwikkeling, beheer en onderhoud van de Dichterbij locaties.

Waar ga je dat doen?

Je werkt op het hoofdkantoor, Zwerfheide 2 in Gennep.

Dit ben jij

  • Je beschikt over een denk- en werkniveau op minimaal hbo niveau verkregen door een relevante opleiding (vb. richting bouwkunde of vastgoedbeheer) en aantoonbare ervaring met het managen van (ver)bouwprojecten
  • Minimaal vijf jaar allround en vakinhoudelijke werkervaring op het brede gebied van onderhoud en beheer van (woon/zorg) vastgoed. Daarnaast is kennis van en ervaring op het gebied van brandveiligheid zeer gewenst.
  • Je beschikt over kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van bouwen en in het bijzonder voor zorgvastgoed
  • Je bent in staat belangentegenstellingen te overbruggen en conflictsituaties te beheersen, gebruik makend van je inlevingsvermogen, overtuigingskracht, overleg-, advies- en onderhandelingsvaardigheden
  • Je bent oplossingsgericht, signaleert problemen tijdig en lost deze zelfstandig op
  • Je beschikt over een onafhankelijke houding in zowel denken als handelen en in samenwerking met collega’s behaal je de gestelde doelen
  • Doordat je adviezen, rapportages en overeenkomsten/contracten gaat opstellen is het vanzelfsprekend dat jij je schriftelijk goed en correct kan uitdrukken
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep van Dichterbij

Dit krijg je ervoor terug

De voordelen van een grote maatschappelijke organisatie waarin je samenwerkt met gemotiveerde collega’s in een moderne omgeving. Ruimte voor initiatieven en om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken. Prima arbeidsvoorwaarden met onder meer een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag. De mogelijkheid om gebruik te maken van de collectieve zorgverzekering. Een contract voor een 36-urige werkweek voor onbepaalde tijd met 2 maanden proeftijd

Meer weten? Of solliciteren?


Reageren?
Hebben wij je interesse gewekt met bovenstaande omschrijving, solliciteer dan nu met je sollicitatiebrief en CV en stuur dan je gegevens naar: rohan.bruggink@schakelpunt.com of karen.coolegem@schakelpunt.com.
Voor meer informatie kun je kijken op www.dichterbij.nl of bellen met Rohan Bruggink op +31(0)6-55831741 of Karen Coolegem op +31(0)6-53171523.
Wanneer je solliciteert via het sollicitatieformulier op de Dichterbij site, ga je ermee akkoord dat jouw sollicitatie wordt verzonden naar Schakelpunt, welke de werving en selectie in behandeling heeft.
Een assessment kan onderdeel zijn van de selectieprocedure.

Chat met ons