Naar inhoud
Vacature 11
Als Projectmanager is het aan jou om onze digitale omgeving binnen Dichterbij te helpen ontwikkelen, middels een gedegen project aanpak. Jij bent de professional die het hele proces van behoefte tot aan implementatie kan overzien en leiden en daarbij budget, tijd en scope bewaakt, om het beoogde resultaat voor onze cliënten te bereiken.

Projectmanager ICT, vast contract - Gennep

Vast contract
Gennep
36-36 uur per week
HBO of WO
FWG 55 (€3123 - €4575)
02-10-2023

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

  • Je gaat projecten opzetten conform de standaard van Dichterbij;
  • Je gaat uitvoering geven aan projecten volgens het 2-in-a-box principe (altijd in samenwerking met een architect);
  • Je projecten kunnen gericht zijn op zorgondersteuning, administratie alsook op infrastructuur;
  • Je adviseert gevraagd en ongevraagd ten dienste van de interne en externe besluitvorming t.a.v. projecten en de daarbij te volgen procedures;
  • Je werkt samen met andere interne- en externe medewerkers/instanties;
  • Je kunt werken in een zich voortdurend veranderende omgeving;
  • Je houdt actuele ontwikkelingen bij in het vakgebied en vraagt feedback over eigen handelswijzen en ideeën.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Je werkt samen met de gebruikers en de collega's in het werkveld. Ons ICT-team bestaat uit 27 collega's. Allen enorm gedreven professionals met verschillende ICT-ervaringen.

Waar ga je dat doen?

Je standplaats is op ons mooie hoofdkantoor in Gennep. In deze functie kan je ook hybride werken, we voorzien je uiteraard van de juiste thuiswerkfaciliteiten. Werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren. Incidenteel kan hiervan afgeweken worden, indien het project dit vraagt. Samen kijken we naar jouw inzet zodat deze in de juiste balans is voor jou als collega.

Dit ben jij

  • Je hebt een relevante hbo- of universitaire opleiding;
  • Je hebt al ervaring opgedaan als projectmanager;
  • Je hebt kennis van en ervaring met projectmanagementmethoden zoals Prince2 of vergelijkbare methoden. Zowel waterval als agile methodieken;
  • Je hebt kennis van besturende ICT-processen, bijvoorbeeld ITIL;
  • Je werkt zelfstandig, systematisch, planmatig en resultaatgericht;
  • Inzicht in de zorgprocessen is een pré.

Dit krijg je ervoor terug

  • We bieden jou direct bij aanvang een contract voor onbepaalde tijd, voor 36 uur per week;
  • Salaris conform CAO-Gehandicaptenzorg, FWG 55, minimum € 3.032,00 en maximum € 4.442,00 bpm. Op 1 sept en 1 dec van 2023 loonstijging van 3 procent. In 2024 een verhoging van 2 procent op 1 juni en 1 dec 2024, alsmede een verdubbeling van de reiskostenvergoeding woon-werkverkeer;
  • Een vaste eindejaarsuitkering (8,33% van je jaarsalaris) en vakantietoeslag (8%);
  • Laptop en telefoon;
  • Maak gebruik van 40% belastingvoordeel op leuke extra’s naast je salaris (via Fiscfree kan je deelnemen aan een fietsplan, aanschaf laptop, sport abonnement, weekendjes weg of extra vrije dagen etc.).
CAO gehandicaptenzorg

Meer weten? Of solliciteren?


Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Rene Eijk via e-mail; r.eijk@dichterbij.nl of Commer de Geus via c.degeus@dichterbij.nl. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Stap 1
    Jouw sollicitatie

    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.

  • Stap 2
    Voorselectie

    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.

  • Stap 3
    Kennismaken

    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.

  • Stap 4
    Beter kennismaken

    Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.

  • Stap 5
    Warm welkom!

    Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!
    Lees meer over jouw eerste weken bij Dichterbij.

Chat met ons