Naar inhoud
1015 - Grave - header
Nog een laatste controle en dan is de salarisbetaling van die maand weer verwerkt. Altijd een goed gevoel als het op tijd en foutloos gelukt is.
Je bent proactief, durft initiatief en verantwoordelijkheid te nemen en je denkt niet in ‘maren en bezwaren’ maar in kansen en mogelijkheden! Heb jij ook nog de juiste vakkennis en ervaring? Dan zijn we op zoek naar JOU!

Salarisadministrateur te Gennep

Zwerfheide Gennep
24-24 uur per week
MBO (niveau 4)
FWG 50
22-01-2019

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s ben jij er voor verantwoordelijk dat alle administratieve processen rondom salarisbetalingen optimaal blijven verlopen.

Een greep uit de taken die jij gaat uitvoeren:

  • Verwerken en controleren van de personeels- en salarismutaties
  • Controleren van declaraties en salarisberekeningen
  • Maken van rapportages en analyses voor advisering richting onder andere het managementteam van Dichterbij
  • Beantwoorden van vragen van medewerkers/managers over salaris(betalingen)
  • Zorgdragen voor een optimale aansluiting van de salarisadministratie op de financiële administratie
  • Zorgdragen voor de verwerking van de ziekmeldingen in het salarissysteem en controleren van de ontvangen uitkeringen
  • Toezien op een juiste loon- en pensioenaangifte voor afdracht naar de Belastingdienst en het PFZW
  • Aanleveren van personele kosten ten behoeve van begrotingen
  • Controleren van de salarisproductie op een aantal items zoals bruto en netto berekeningen
  • Aanmaken van salarisstroken; gereed voor verzending

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Je maakt onderdeel uit van de afdeling Personeels- en Salarisadministratie (PSA). De PSA , bestaande uit 11 medewerkers, valt onder de afdeling HR, die bestaat uit verschillende teams, zoals HR advies, Leercentrum, Flex- en Wervingsbureau en Verzuim.

Waar ga je dat doen?

Je werkt vanuit Gennep, op het hoofdkantoor aan de Zwerfheide 2. Daar zijn de ondersteunende diensten centraal gevestigd in een modern kantoorpand, waarbij het ‘nieuwe (flex) werken’ is doorgevoerd.

Dit ben jij

  • Onze kernwaarden Open, Professioneel, Betrokken en Samen vind je vanzelfsprekend en sluiten aan bij hoe jij bent en in je werk wil staan
  • Je werkt gestructureerd en vindt het makkelijk om structuur aan te brengen
  • Je hebt oog voor detail en je bent nauwgezet
  • Je bent stressbestendig en werken met harde deadlines zijn jou niet onbekend
  • Een collega met humor die kan relativeren. Je weet snel de ‘lijntjes’ in een organisatie te doorgronden en bent daardoor goed in staat de juiste mensen te betrekken in je werkzaamheden
  • Kennis van de uitvoering van de salarisadministratie
  • Je hebt een opleiding genoten in het vakgebied; bij voorkeur PDL of MBA
  • Je hebt kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking; bij voorkeur AFAS
  • Je hebt kennis van relevante ontwikkelingen in het vakgebied
  • Je beschikt over een ruime kennis van Excel

Dit krijg je ervoor terug

  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • Een salaris conform CAO-Gehandicaptenzorg FWG 50
  • Een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag
  • Een contract voor 24 uur per week, voor de duur van een jaar, met uitzicht op verlenging naar een contract voor onbepaalde tijd

Meer weten? Of solliciteren?


Voor vragen over de procedure kun je bellen met het wervingsbureau op telefoonnummer 088-7540060. Heb je nog inhoudelijke vragen over deze vacature? Dan kun je bellen met Kristiaan Bossinga op telefoonnummer 06-11249090.