Naar inhoud
1015 - Grave - header
Wij zoeken een enthousiaste collega secretaresse voor het regiokantoor van Dichterbij in Cuijk!

Secretaresse in Cuijk

Regiokantoor Cuijk
16-20 uur per week
MBO (niveau 4)
FWG 40
21-02-2019

Wat ga je doen?

Jij biedt op een proactieve wijze ondersteuning aan het MT en incidenteel aan de directeur op het gebied van beleidsuitvoering, bedrijfsvoering en administratief/secretarieel werk. Als belangrijkste taak beoordeel en selecteer jij als eerste aanspreekpunt de binnenkomende telefoongesprekken, post en e-mails. Je handelt deze zoveel mogelijk zelf af en verbindt door daar waar nodig. Je beheert en bewaakt werkagenda’s, beoordeelt prioriteiten en maakt afspraken. Je organiseert vergaderingen. Coördinatie van projecttaken kunnen tot de functie behoren. Kortom, een afwisselende en uitdagende rol als spin in het web! Het betreft een functie van circa 16 uur per week. Werktijden zijn in overleg.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Als secretaresse ben je onderdeel van een team bestaande uit een directiesecretaresse en een collega secretaresse. Je ondersteunt het MT, een drietal leerling managers en incidenteel de directeur bij afwezigheid van de directiesecretaresse.

Waar ga je dat doen?

Jouw werkzaamheden vinden plaats op het regiokantoor van de regio Noord en Midden in Cuijk. Het regiokantoor van de regio Noord en Midden is een modern kantoor. Het bevindt zich op de eerste verdieping van een bedrijvenpand. Het pand is rolstoeltoegankelijk. Het secretariaat heeft een vaste werkplek. Hiernaast zijn er nog 3 vergaderruimtes en diverse flexplekken waar medewerkers van Dichterbij gebruik van kunnen maken.

Dit ben jij

In deze functie ben je de spin in het web. Je krijgt en verwerkt veel informatie en weet daar op een integere manier mee om te gaan.

  • Je hebt minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau op administratief gebied
  • Je hebt kennis van Microsoft Office en hebt kennis van Dichterbij systemen zoals Cura en Afas of je bent in staat en bereid je deze snel eigen te maken
  • Jij bent iemand die zelfstandig kan werken en beslissingen durft te nemen en kan werken in een team
  • Je hebt daarbij de sensitiviteit om te bepalen wat je zelf kunt oppakken en waar je door moet verwijzen
  • Je bent positief en staat met beide benen op de grond
  • Je kunt snel schakelen en pakt de zaken snel op en communiceert tijdig wanneer je hulp nodig hebt

Enthousiast geworden, maar sta je nog iets verder van de arbeidsmarkt, ook dan ben je welkom om te solliciteren bij Dichterbij.

Dit krijg je ervoor terug

  • Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken
  • Een salaris van minimaal € 1.898,- en maximaal € 2.807,- bruto, conform CAO-Gehandicaptenzorg FWG 40 op basis van een 36-urige werkweek. Daarbij hoort een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag
  • Wij bieden een contract voor de duur van een jaar voor circa 16 uur per week, met de intentie om aansluitend een contract voor onbepaalde tijd aan te gaan

Meer weten? Of solliciteren?


Voor vragen over de procedure kun je bellen met het Wervingsbureau op telefoonnummer 088-7540060. Heb je nog inhoudelijke vragen over deze vacature? Dan kun je bellen met het secretariaat van regio Noord en Midden op telefoonnummer 088-7541025.