Senior (marketing)communicatieadviseur - Gennep
-
- Vast contract
-
- Zwerfheide
-
- 32-36 uur per week
-
- FWG 65 (€4063 - €6136)
-
- 01-10-2023
Mail deze vacature naar jezelf
Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?
Je signaleert relevante trends, ontwikkelingen en kansen in de maatschappij en in de eigen organisatie en neemt deze mee in je aanpak. Je kunt zowel strategisch als tactisch denken en bent ook sterk in de uitvoering. Hierbij werk je nauw samen met je collega’s van de afdeling Marketing, Strategie en Communicatie, interne opdrachtgevers, inhoudsdeskundigen en externe partijen.
- Je bent verantwoordelijk voor de domeinen leven en wonen bij Dichterbij. In deze domeinen werk je vanuit de missie aan een heldere positionering naar (potentiële) cliënten en verwanten. Vanuit de cliëntreis zorg je voor de juiste informatievoorziening en activiteiten en weet je cliënten en verwanten betrokken te houden bij de organisatie. Het actueel houden van de website van Dichterbij en de doorontwikkeling ervan, valt ook onder jouw verantwoordelijkheid;
- Je bent verantwoordelijk voor het inrichten en (laten) uitvoeren van de communicatie rondom het nieuwe wonen en leven bij Dichterbij en nieuwbouwprojecten;
- Je bent medeverantwoordelijk voor de bekendheid, zichtbaarheid van de organisatie richting externe stakeholders, o.a. via PR-activiteiten. Hierin hebben onderzoek en ontwikkeling bij Dichterbij en de diverse samenwerkingsverbanden met onderzoekspartners, kennisnetwerken en regionale samenwerkingsverbanden een belangrijke rol;
- Je verbetert de effectiviteit en meetbaarheid van de (marketing)communicatie-inspanningen;
- Je treedt op als adviseur op ons vakgebied richting diverse stakeholders binnen en buiten Dichterbij en bent daarbij gesprekspartner op strategisch, tactisch en operationeel niveau;
- Je maakt deel uit van de pool van communicatieadviseurs die beschikbaar zijn voor pers- en crisiscommunicatie.
Zo werken wij
Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.
Met wie ga je dat doen?
Je maakt deel uit van de afdeling Marketing, Strategie en Communicatie. Deze afdeling bestaat uit twee teams: Marketing Communicatie (MC) en Strategisch Projectenbureau (PB). MC heeft als doel de communicatie- en marketingstrategieën en -plannen van Dichterbij van A tot Z te realiseren. Dit houdt in: voorbereiding, advisering en uitvoering. Zo draagt de afdeling bij aan een positieve beeldvorming van Dichterbij en het zorgen voor een goede van naamsbekendheid en heldere positionering. Het PB geeft uitvoering aan strategische ontwikkellijnen binnen Dichterbij die bijdragen aan de strategische koers van Dichterbij.
Binnen de afdeling halen we de buitenwereld naar binnen en brengen de binnenwereld naar buiten. We pakken onze rol als verbinder, sparringpartner en procesbegeleider. In die veranderende omgeving, voel jij je thuis. Ons team bestaat uit 12 collega’s van MC en 7 collega’s van het PB met verschillende profielen.
Waar ga je dat doen?
Je uitvalsbasis is het hoofkantoor in Gennep, in een moderne omgeving volgens het concept van Het Nieuwe Werken, waarbij we streven naar een 50/50% verdeling tussen kantoor/thuiswerken.
Dit ben jij
- Je hebt een academische of hbo-opleiding op het gebied van (marketing) communicatie en hebt een aantal jaren werkervaring in een vergelijkbare (marketing) communicatiefunctie. Ervaring in een grotere (zorg)organisatie is een pré;
- Je bent sterk op strategisch vlak en ook in de uitvoering;
- Je hebt ervaring met online (marketing) communicatie;
- Je hebt affiniteit of ervaring met Public Relations;
- Je hebt een proactieve oplossingsgerichte houding;
- Je bent organisatie- en omgevingssensitief;
- Je houdt ervan om met veel verschillende collega’s samen te werken en van elkaar te leren;
- Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op je vakgebied en enthousiasmeert én inspireert anderen hierover.
Dit krijg je ervoor terug
- Een vast contract voor 32-36 uur per week;
- Een salaris tussen €4.063,- en € 6.136,- schaal FWG 65 conform CAO-Gehandicaptenzorg op basis van een 36-urige werkweek;
- Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% van je jaarsalaris en 8% vakantietoeslag;
- Jaarlijks tot €600,- fiscaal voordeel bij onder andere de aanschaf van een telefoon, laptop, tablet, fiets of een abonnement bij de sportclub;
- De mogelijkheid extra verlofuren fiscaal voordelig te kopen en te verkopen.
Meer weten? Of solliciteren?
Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Lycia Bakker via telefoonnummer 06 21567223. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij.
- Deel deze pagina:
Solliciteer in 5 stappen
Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.
-
Stap 1Jouw sollicitatie
Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
-
Stap 2Voorselectie
We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
-
Stap 3Kennismaken
We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
-
Stap 4Beter kennismaken
Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.
-
Stap 5Warm welkom!
Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!
Lees meer over jouw eerste weken bij Dichterbij.