Naar inhoud
Coronavirus, actuele ontwikkelingen en maatregelen: Coronavirus Lees meer
Vacature 14
In de functie van Servicedeskmedewerker Vastgoed functioneer je als intermediair tussen klanten en relevante derden met betrekking tot de afstemming van de ondersteuningsvraag van de klant en de uitvoering van de dienstverlening met betrekking tot huisvesting. Spreekt dit jou aan?

Servicedeskmedewerker Vastgoed in Gennep

Zwerfheide 2 in Gennep
16-20 uur per week
MBO (niveau 3)
FWG 35
29-10-2021

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

Je werk draagt bij aan de professionalisering van onze organisatie en daarmee ook aan onze ambitie om Keigoede zorg te leveren aan mensen met een verstandelijke beperking. Vastgoed treedt op als eigenaar van de panden van Dichterbij en speelt een belangrijke rol in de ontwikkeling van het vastgoedbeleid, de daaruit voortkomende nieuwe projecten en het beheer van bestaande locaties.

Tot jouw taken behoren:

  • Het fungeren als aanspreekpunt voor klanten betreffende vastgoedaangelegenheden
  • Het aannemen en afhandelen van klantvragen
  • Het beoordelen en beantwoorden van de klantvraag op basis van beschikbare kennis
  • Het vertalen van de klantvraag naar een concrete werkopdracht voor de betreffende afdeling van vastgoed of gecontracteerd bedrijf
  • Het zorgdragen voor de administratieve afhandeling van klachten en meldingen
  • Het archiveren van afgeronde opdrachten en/of klachten
  • Het doen van voorstellen ter verbetering in werkwijzen en procedures aan de leidinggevende
  • Meewerken en -denken in verschillende werkzaamheden en projecten

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Het team vastgoed (ca. 35 personen) is verantwoordelijk voor ontwikkeling, beheer en onderhoud van de locaties van Dichterbij. Hierbij onderhouden de medewerkers van de afdeling vastgoed nauw contact met de zorgafdelingen. Als nieuwe collega word je intern goed begeleid. De Servicedesk wordt bemand door drie personen.

Waar ga je dat doen?

Je werkt voor de afdeling Vastgoed, vanuit het hoofdkantoor in Gennep, in een moderne omgeving, volgens het concept van het Nieuwe Werken, dus gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk.

Dit ben jij

  • Je beschikt over vakkennis op mbo werk- en denkniveau met affiniteit op het gebied van facilitaire en vastgoed gerelateerde zaken
  • Je beschikt over kennis van de organisatie, richtlijnen, procedures en het diensten- en productenaanbod van Vastgoed
  • Je bent accuraat en handig met systemen en computers: administratieve processen en Microsoft Office-pakketten hebben geen geheimen voor je
  • Je beschikt over een klantvriendelijke en dienstverlenende instelling, je kunt je inleven in het primaire proces en bent goed in het onderhouden van contacten
  • Je neemt initiatief en verantwoordelijkheid en denkt niet in ‘maren en bezwaren’ maar in kansen en mogelijkheden
  • Je kunt omgaan met tegenstellingen en beschikt over overtuigingskracht
  • Je kunt zelfstandig werken, maar functioneert ook prima in een team
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je bent stressbestendig en bewaart rust en overzicht

Dit krijg je ervoor terug

  • Zinvol samenwerken met gemotiveerde en professionele collega’s in een moderne omgeving; Dichterbij werkt op het hoofdkantoor in Gennep volgens het concept van Het Nieuwe Werken en flexibel werken
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en aan je carrière te werken
  • Een salaris van minimaal € 1.920,- en maximaal € 2.853,- bruto, conform CAO-Gehandicaptenzorg FWG 35 op basis van een 36-urige werkweek
  • Dichterbij zoekt voor de Serviceorganisatie Vastgoed een Servicedesk medewerker voor 16 tot 20 uur per week. Het betreft een dienstverband voor bepaalde tijd van een jaar, met de mogelijkheid tot een contract voor onbepaalde tijd

Meer weten? Of solliciteren?


Wat ons betreft kun je zo snel mogelijk beginnen! Voor inhoudelijke vragen kun je mailen met Cynthia Peters, Adviseur Woonservice Vastgoed via c.peters@dichterbij.nl. Voor vragen over de procedure kun je bellen of mailen naar het Wervingsbureau via wervingsbureau@dichterbij.nl of 088-7540060.


Solliciteren kan via de website van Dichterbij, waar je via het sollicitatieformulier je cv en motivatiebrief uploadt. Hiermee maak je een portaal aan, waarin je je sollicitatie kan volgen.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap01
    Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap02
    Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap03
    Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap04
    Stap 4
    Beter kennismaken
    Is er van beide kanten interesse? Dan ben je door naar een tweede gesprek of we bespreken direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook een mogelijkheid.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap05
    Stap 5
    Referenties
    We vragen (met jouw toestemming) om een aantal referenties. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om. Hopelijk hebben we een match!

Accepteer cookies voor chat