Naar inhoud
Vacature Zwerfheide header 6 shoot 10 5 2022 2000 x 550
Samen met collega’s van het servicepunt van het Leercentrum zorg jij ervoor dat iedere klant zich gehoord, gewaardeerd en geholpen voelt!
Ben jij servicegericht? Ga je graag op onderzoek uit en heb je affiniteit met Leren en zorg? Dan ben jij de medewerker die wij zoeken!

Servicemedewerker Leercentrum

Vast contract
Gennep
28-36 uur per week
MBO (niveau 4) of HBO
09-12-2022

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

Als servicemedewerker Leercentrum ben je het visitekaartje van de organisatie. Je bent een belangrijke spil in het aandragen van oplossingen en het informeren van klanten hierover. Het Leercentrum levert haar dienstverlening aan collega’s, trainers en coaches zowel in als extern. De servicepuntmedewerker van het Leercentrum neemt een aanvraag in behandeling en handelt deze zelf af of zet deze door naar docenten of opleidingskundigen, trainers en coaches. Tevens verricht de medewerker alle voorkomende online & offline werkzaamheden. Je bent een specialist als het gaat om de routing binnen onze organisatie. Het servicepunt van het Leercentrum is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 08.30 tot 17.00 uur.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

Het servicepunt van het Leercentrum bestaat uit enthousiaste, gemotiveerde en servicegerichte medewerkers en teamleider. Samen zijn wij de “voordeur” van Dichterbij!

Waar ga je dat doen?

De standplaats is het hoofdkantoor van Dichterbij in Gennep.

Dit ben jij

  • Je bent een enthousiaste, gastvrije en gedreven persoon die samen met collega’s een optimale klantbeleving realiseert voor collega’s, trainers en relaties, van Dichterbij
  • Je werkt graag in teamverband en lost ook afzonderlijk incidenten en problemen op
  • Je bent in het bezit van een hbo werk- en denkniveau
  • Je hebt ruime ervaring in het telefonisch klantcontact
  • Je bent een kei in het verlenen van goede service, je bent flexibel en oplossingsgericht
  • Je bent empathisch en gaat zorgvuldig en discreet om met informatie
  • Je bent stressbestendig, je bewaart de rust en overzicht tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden
  • Je bent communicatief sterk, je kan omgaan met tegenstellingen en beschikt over overtuigingskracht
  • Je toont aan ervaring te hebben met het gebruik van moderne communicatie technieken en relevante informatie- en registratiesystemen
  • Je hebt kennis van (interne) procedures

Dit krijg je ervoor terug

  • Een positieve en zinvolle werkplek, waarin je lekker in je vel zit en op een boeiende manier kunt samenwerken met gemotiveerde, professionele collega’s
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • Een salaris van minimaal € 2.236,- en maximaal € 3.154,- bruto, conform CAO-Gehandicaptenzorg in FWG 40 op basis van een 36-urige werkweek
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% en 8% vakantietoeslag
  • Maak gebruik van 40% belastingvoordeel op leuke extra’s naast je salaris
  • Een contract voor minimaal 28 uur per week voor onbepaalde tijd.

Meer weten? Of solliciteren?


Meer weten? Of solliciteren?
Heb je vragen over deze functie? Neem dan contact op met Maria Wolff via telefoonnummer 06-15248481. Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij via 088-7540060 of wervingsbureau@dichterbij.nl.
De sollicitatiegesprekken staan gepland op maandagmiddag 12 december 2022.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Stap 4
    Beter kennismaken
    Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.
  • Stap 5
    Warm welkom!
    Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!

Chat met ons