Naar inhoud
9223 - 10280 - Grubbenvorst - header
Ben jij een inspirerende Teamleider Vastgoedbeheer die de talenten van medewerkers tot bloei laat komen? Dan hebben wij dé vacature voor jou! Schakelpunt is voor Dichterbij op zoek naar een ervaren Teamleider Vastgoedbeheer die er samen met zijn team voor zorgt dat cliënten en medewerkers in een veilige en comfortabele woon – en werkomgeving kunnen verblijven.

Teamleider vastgoedbeheer

Vast contract
Gennep/hybride werken
36-36 uur per week
HBO of WO

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

  • Als Teamleider Vastgoedbeheer geef je op een coachende en resultaatgerichte wijze leiding aan de medewerkers van het team Vastgoedbeheer. Je organiseert en bewaakt daarbij de kwaliteit van de dienstverlening en het inhoudelijk vakspecialisme van Vastgoedbeheer.
  • Samen met jouw team ben je verantwoordelijk voor de instandhouding van het vastgoed: het beheer van het vastgoed en de voorbereiding en realisatie van correctief, preventief en planmatig onderhoud én kleine en middelgrote projecten die onder leiding staan van de projectleiders vastgoedbeheer.
  • Je draagt proactief bij aan de ontwikkeling van strategisch en tactisch Vastgoedbeleid. Daarnaast vertaal je het tactisch beleid naar operationele doelen.
  • Je zorgt voor een efficiënte en effectieve bedrijfsvoering, stemt processen af, draagt verbetervoorstellen aan en voert procesoptimalisaties door.
  • In-en extern fungeer je als gesprekspartner, onder andere voor de zorg en andere afdelingen binnen de serviceorganisatie, verhuurders (over verduurzaming, energielasten en demarcaties), contractpartijen en overheden.
  • Ook vervul je de rol van Contractmanager voor de contracten van Vastgoedbeheer. Hierbij werk je nauw samen met de afdeling inkoop. Je zorgt voor het opstellen en actueel houden van contracten. Je monitort de gewenste prestaties van contractpartijen onder andere op basis van kritische prestatie indicatoren en service level agreements. Indien nodig stuur je bij en rapporteer je hierover aan de Manager Vastgoed.

Zo werken wij

Dichterbij daagt niet alleen de cliënten, maar ook alle medewerkers uit om het beste uit zichzelf te halen. Bij ons krijg je de ruimte om te ondernemen, initiatief te nemen en jezelf te ontwikkelen. Spreekt dit je aan, dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.

Met wie ga je dat doen?

De afdeling Vastgoed bestaat uit ongeveer 35 medewerkers en kent een aantal disciplines, zoals: Vastgoedregisseurs (ontwikkeling), Woonservice, diverse vakinhoudelijke adviseurs en Vastgoedbeheer. Binnen het ervaren team Vastgoedbeheer zijn 12 vakmedewerkers en 5 projectleiders werkzaam. Daarnaast heb je in deze functie veelvuldig contact met andere disciplines binnen de organisatie, zoals zorg, inkoop en financiën. Je rapporteert aan de Manager Vastgoed.

Waar ga je dat doen?

Waar anderen nog weleens uitgaan van de beperking, is Dichterbij gefocust op wat mensen allemaal wél kunnen. Dat geldt niet alleen voor de cliënt - waarbij 'Als je het mij vraagt' (www.alsjehetmijvraagt.nl) een belangrijke rol speelt - maar ook voor jou als medewerker. Samen met Dichterbij (www.dichterbij.nl) ondersteun je mensen met een verstandelijke (en soms ook lichamelijke of psychische) beperking op het gebied van wonen, werken en welbevinden in het stroomgebied van de Maas (Noord- Limburg), Oost-Brabant en Zuid-Gelderland). Dichterbij streeft naar een ongedeelde samenleving waarin mensen met een beperking een volwaardige plaats hebben en de kans krijgen om hun talenten te ontplooien. De specifieke mogelijkheden van de cliënt vormen het vertrekpunt. Ook de verbinding met het netwerk van de cliënt is van groot belang.

De afdeling Vastgoed staat voor een grote opgave die voortkomt uit de vastgestelde vastgoedvisie (2021). Lijnen uit de visie zijn bijvoorbeeld flexibiliteit, duurzame toekomst en innovatie. Samen met jouw collega’s binnen de afdeling draag je zorg voor de realisatie van de visie.

Dit ben jij

  • Je beschikt over relevante vakkennis en ruime ervaring op HBO-niveau, zo nodig aangevuld met een post HBO-opleiding gericht op het vakgebied van vastgoedbeheer
  • Je hebt leidinggevende ervaring en kennis van ontwikkelingen en methodieken in vastgoedbeheer
  • Binnen het team weet je resultaten te realiseren, onder meer door een coachende stijl van leidinggeven
  • Ook heb je kennis van en ervaring met contractmanagement
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, waardoor je mensen mee weet te nemen in jouw ideeën. Ook weet je deze ideeën en adviezen voor besluitvorming helder op papier te zetten
  • Je staat met beide benen op de grond (een praktische instelling) en hebt toch een goed overzicht op alle relevante ontwikkelingen met betrekking tot zowel zorg als vastgoed
  • Je bent oprecht geïnteresseerd, een doorzetter en houdt kennis bij op het gebied van specifieke voorzieningen ten behoeve van het primaire (zorg)proces en andere marktontwikkelingen.

Dit krijg je ervoor terug

Een positieve en zinvolle dag, vanuit een zelfstandige rol met verantwoordelijkheid lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling van de vastgoedportefeuille van Dichterbij op onder meer duurzaamheid, innovatie en flexibiliteit. De voordelen van een grote maatschappelijke organisatie ?n het werken in een klein, zelfstandig functionerend team. Je bent in balans, voelt je gezond en zit vol energie om deze uitdagende leidinggevende rol aan te pakken.

Ruimte voor initiatieven om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken. Prima arbeidsvoorwaarden met onder meer een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag. De mogelijkheid om gebruik te maken van de collectieve zorgverzekering. Een arbeidscontract voor een 36-urige werkweek voor onbepaalde tijd, met een proeftijd van 2 maanden.

Meer weten? Of solliciteren?


Hebben wij je interesse gewekt met bovenstaande omschrijving, solliciteer dan met je sollicitatiebrief en CV en stuur je gegevens naar: rohan.bruggink@schakelpunt.com.
Voor meer informatie kun je kijken op www.dichterbij.nl of bellen met Rohan Bruggink, Consultant van SchakelPunt, op +31(0)6-55 831 741.


Een assessment kan een onderdeel zijn van de procedure. Een verklaring omtrent gedrag (VOG) en referentiecheck is vereist voor deze functie.

Solliciteer in 5 stappen

Dit kun je van ons verwachten als je solliciteert.

  • Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Stap 4
    Beter kennismaken
    Ben je door naar een tweede gesprek? Dan bespreken we direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook mogelijk. Met jouw toestemming vragen we nog om een paar referenties.
  • Stap 5
    Warm welkom!
    Het is een match! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Je wordt warm onthaald door je nieuwe collega's!

Chat met ons