Naar inhoud
Coronavirus, actuele ontwikkelingen en maatregelen: Coronavirus Lees meer
Vacature 9
Om het integrale ontwikkelproces van nieuwe locaties te leiden en het beheren en transformeren van de bestaande vastgoedportefeuille te realiseren zijn wij op zoek naar een Vastgoedregisseur.

Vastgoedregisseur in Gennep

Zwerfheide 2, Gennep
36-36 uur per week
HBO of WO
FWG 65 (€3624 - €5476)
10-08-2020
   

Mail deze vacature naar jezelf


Wil je de vacature later nog eens uitgebreid doorlezen, of op een ander moment je motivatie schrijven? Dat snappen we! Vul je gegevens in en je ontvangt een link naar deze vacature in je mailbox.

Wat ga je doen?

  • In deze functie voer je regie op de ontwikkeling en het beheer van de vastgoedportefeuille binnen jouw regio binnen de kaders van het vastgoedbeleid en het strategisch vastgoedplan
  • Je bent een verbinder en treedt op als eerste aanspreekpunt binnen je regio voor vastgoed gerelateerde zaken
  • Samen met collega’s sta je voor een optimale serviceverlening aan onze cliënten en collega’s in de zorg. Jij neemt hierbij in jouw regio het voortouw
  • Je onderhoudt nauwe contacten met partners, zoals gemeenten, woningcorporaties, andere zorginstellingen, aannemers, installateurs en adviesbureaus
  • Je adviseert de zorgdirectie, zorgmanagers en bent opdrachtgever voor de hieraan verbonden werkzaamheden voor interne en externe partijen
  • Je realiseert de totstandkoming van jouw projecten, samen met collega’s, door middel van sturing op tijd, geld, kwaliteit, informatie, communicatie en (project)organisatie
  • Je geeft hierbij uitvoering aan het aanbestedingsbeleid en stuurt de voor het project ingehuurde adviseurs en aannemers aan
  • Je draagt zorg voor het tijdig verkrijgen van de benodigde vergunningen op het gebied van bouw, ruimtelijke ordening en andere voorkomende vergunningen
  • Voor de Raad van Bestuur, management en andere stakeholders zorg je voor periodieke voortgangsrapportages. Je rapporteert aan de Manager Vastgoed.

Zo werken wij

Dichterbij biedt zorg en ondersteuning aan mensen met een verstandelijke beperking en hun verwanten in Noord-Limburg, Oost-Brabant en Zuid-Gelderland. Dichterbij streeft naar een samenleving waarin kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen met een verstandelijke beperking een volwaardige plaats hebben. Waarin zij eigen keuzes maken, zich kunnen ontwikkelen en hun talenten kunnen inzetten. Een samenleving waarin zij lekker in hun vel zitten, zo gewoon mogelijk kunnen leven en op het juiste moment zorg en ondersteuning op maat krijgen; thuis, op school en op eigen locaties. Onder de naam STEVIG wordt ook specialistische en forensische zorg geleverd.

Met wie ga je dat doen?

Je ontvangt leiding van de Manager Vastgoed. Het team Vastgoed bestaat uit ca. 35 medewerkers en staat samen voor de uitdaging om de vastgoedportefeuille te onderhouden, te verduurzamen, verder te ontwikkelen en te vervangen. Het team Vastgoed bestaat uit betrokken vastgoedregisseurs, projectleiders, adviseurs en andere vastgoedmedewerkers.

Waar ga je dat doen?

Momenteel heeft Dichterbij ruim 900 locaties (wonen, dagbesteding en kantoren). Het team vastgoed (ca. 35 personen) is verantwoordelijk voor ontwikkeling, beheer en onderhoud van deze locaties. Hierbij onderhouden de medewerkers van de afdeling vastgoed nauw contact met de zorgafdelingen. Jouw werkplek is op ons kantoor in Gennep.

Dit ben jij

  • Je beschikt over een relevante opleiding op minimaal hbo niveau op het gebied van vastgoed of bouwkunde en beschikt over een academisch denk- en werkniveau
  • Daarbij heb je kennis van en ervaring met de bouw- en vastgoedprocessen in zijn algemeenheid en affiniteit met processen binnen de gezondheidszorg
  • Je bent een verbinder en bent tevens een sterke sparringpartner
  • Je kunt goed luisteren, je hebt overtuigings- en overredingskracht, overleg- en adviesvaardigheden en het vermogen om met weerstanden, (belangen)tegenstellingen en conflicten om te gaan
  • Ook heb je kennis van de relevante wet- en regelgeving en andere relevante ontwikkelingen
  • Je staat met beide benen op de grond (een praktische instelling) en hebt toch een goed overzicht op alle relevante ontwikkelingen met betrekking tot zowel zorg als vastgoed
  • Omdat je oprecht geïnteresseerd bent, hou je kennis bij op het gebied van specifieke voorzieningen ten behoeve van het primaire (zorg)proces en andere marktontwikkelingen
  • Je bent in staat om methodisch en projectmatig te werken
  • Zelfstandigheid is in deze functie een belangrijke competentie. Je dient zelfstandig te kunnen werken en voorkomende problemen te analyseren en op te lossen. Je geeft hierbij invulling aan integrale projectverantwoordelijkheid
  • Je lost zich voordoende problemen zoveel mogelijk zelfstandig op en draagt zorg voor tijdige signalering

Dit krijg je ervoor terug

Dichterbij daagt haar cliënten uit om het beste uit zichzelf te halen. Datzelfde doet men bij medewerkers. Men vraagt hen om te ondernemen, om initiatief te nemen en zichzelf te ontwikkelen. Daarvoor krijg je de ruimte. Spreekt dit je aan, dan heb jij het Dichterbij-hart en zien we je sollicitatie graag tegemoet. De voordelen van een grote maatschappelijke organisatie waarin je samenwerkt met gemotiveerde collega’s in een moderne omgeving. Ruimte voor initiatieven en om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken.

Wij bieden:

  • Een salaris conform CAO-Gehandicaptenzorg, FWG 65, op basis van een 36-urige werkweek, met een minimum van € 3.624,- en een maximum van € 5.476, bruto per maand
  • Prima arbeidsvoorwaarden met onder meer een vaste eindejaarsuitkering en vakantietoeslag
  • De mogelijkheid om gebruik te maken van de collectieve zorgverzekering
  • Een contract voor 36 uur per week, voor de duur van een jaar. Er bestaat een mogelijkheid tot contractverlenging

Meer weten? Of solliciteren?


Hebben wij je interesse gewekt met bovenstaande omschrijving, dan zien wij graag jouw sollicitatie tegemoet. Voor meer informatie over de vacature kun je bellen met Eric van Boekel op nummer 06-11151108. Heb je vragen over de procedure dan kun je contact opnemen met het Wervingsbureau op nummer 088-7540060.


Voor deze vacature geldt dat hij gelijktijdig intern als extern is geplaatst. Een assessment kan onderdeel zijn van de selectieprocedure.

Vragen over vacatures of solliciteren?

Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure bij ons verloopt? Neem contact op met ons Wervingsbureau.

  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap01
    Stap 1
    Jouw sollicitatie
    Bedankt voor je sollicitatie! We doen ons uiterste best om binnen 1 week op jouw sollicitatie te reageren.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap02
    Stap 2
    Voorselectie
    We zijn benieuwd welke talenten je hebt en wat jouw motivatie is. Het kan zijn dat we telefonisch contact met je opnemen voor een korte kennismaking.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap03
    Stap 3
    Kennismaken
    We zijn enthousiast en nodigen je graag uit voor een gesprek! Je maakt nu kennis met de leidinggevende en met een medewerker uit het team.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap04
    Stap 4
    Beter kennismaken
    Is er van beide kanten interesse? Dan ben je door naar een tweede gesprek of we bespreken direct de arbeidsvoorwaarden. Meelopen met het team is ook een mogelijkheid.
  • Dichterbij Icoon Solliciteren Stap05
    Stap 5
    Referenties
    We vragen (met jouw toestemming) om een aantal referenties. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om. Hopelijk hebben we een match!

Chat met ons