Naar inhoud

Het jaar 2021 in makkelijke taal

Dit boekje gaat over het jaar 2021.
Je leest wat er allemaal gebeurde bij Dichterbij.
Je leest verhalen van cliënten en medewerkers.
We vertellen wat goed gaat.
We vertellen wat beter kan.
En we vertellen over de plannen voor 2022.

Blader door het boekje

Je cookie instellingen blokkeren YouTube.
Pas je instellingen aan om gebruik te maken van YouTube.

Boekje printen of opgestuurd krijgen

Je kunt het boekje ook downloaden of printen. Klik hier

Je cookie instellingen blokkeren YouTube.
Pas je instellingen aan om gebruik te maken van YouTube.
Mooie beelden
Bekijk alle fijne beelden van het jaar 2021.
Bekijk het filmpje
Compleet jaarbeeld
Bekijk hier het volledige jaarverslag van 2021.
Bekijk het jaarbeeld
Kwaliteitsrapport
Lees het kwaliteitsrapport over 2021.
Lees het rapport