Naar inhoud
Header 14 2000x550px

Jaarrapportage 2021 compleet

In maart publiceerden we het jaarbeeld 2021 dat een overzicht biedt van alle activiteiten en resultaten bij Dichterbij in het afgelopen jaar. De volgende onderdelen maken de jaarrapportage over 2021 compleet:

Toegankelijke taal

We vinden het belangrijk dat iedereen met onze jaarrapportage kan meelezen. Daarom vertellen in het boekje in makkelijke taal over wat we er in 2021 gebeurde en wat we deden bij Dichterbij. We hebben daarbij gekozen voor een toegankelijke opmaak en eenvoudig taalgebruik.

► Wil je graag een geprinte versie ontvangen? Dat kan! Vraag het boekje uiterlijk vrijdag 15 juli aan door het formulier op deze webpagina in te vullen. We doen ons best het boekje nog in de maand juli op te sturen.

Voorkant-boekje-2021-2.png

Kwaliteit van zorg

In 2021 was de druk op de zorg groot, en daarmee ook de uitdaging om kwaliteit van zorg te blijven leveren. Je leest er alles over in het kwaliteitsrapport over 2021. Dit rapport gaat over relevante thema’s die spelen: bij de cliënt en in zijn of haar netwerk, maar ook bij de zorgprofessional, bij Dichterbij als organisatie en de omgeving. Per thema beschrijven we de belangrijkste ontwikkelingen. We tellen en vertellen wat we hebben gedaan, reflecteren op wat we ons in 2020 hebben voorgenomen te verbeteren en brengen focus aan voor 2022.

Financieel resultaat

Dichterbij heeft in 2021 een positief financieel resultaat behaald. In onze financiële verslaglegging lees je onder meer wat we doen om ook in de toekomst financieel gezond te blijven. Want de behoeften van cliënten en verwanten veranderen en worden meer divers. Ten aanzien van wonen bijvoorbeeld. Ook vergrijzing leidt tot andere ondersteuningsvragen. Hierdoor zijn investeringen nodig in vastgoed en medewerkers.

Accepteer cookies voor chat